פנל מבודד דמוי רעפים – למה לבחור דווקא בו?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אין דבר יותר מרשים מאשר לראות גג רעפים שמופיע בכל מיני מבנים שונים. הבעיה היא שנכון להיום כבר לא בונים מבנים עם גגות רעפים בגלל כל מיני בעיות קריטיות. אומנם גג רעפים הוא גג מרשים מאוד, אך כל מי שיש לו גג רעפים בבית מכיר את אותן בעיות. בין אם מדובר על הצפות, נזילות או כל מיני מטרדים שונים שלא נותנים מנוח. אך האם זה אומר שיהיה עליכם לוותר על החלום שלכם לגג רעפים בבית? התשובה היא כמובן שלא. פנל מבודד דמוי רעפים יכול להיות פתרון לכל מי שרוצה גג רעפים מבלי להתפשר על איכות.

 

אטימות מלאה לחדירת מים

 

אחת מהבעיות הכי קריטיות בגגות רעפים היא שכל הזמן חודרים מהם מים אל תוך המבנה. בכל פעם שעומד לרדת גשם יהיה עליכם להכין את עצמכם מראש לתרחיש מהסוג הזה. במקום לדאוג בכל חורף מה עלול לקרות יהיה עליכם להקדים תרופה למכה באמצעות בחירות נכונות. פנל מבודד דמוי רעפים נראה אותו הדבר, אך הוא מספק אטימות מלאה לחדירת מים. מה שאומר שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם הבעיות האלה. אחרי שתחליפו את הרעפים הישנים בפנל מבודד תוכלו לראות את ההבדל. סוף כל סוף בחורף יהיה לכם שקט בהקשר הספציפי הזה.

 

עלויות בנייה נמוכות למדיי

 

יצא לכם לקבל הצעת מחיר להתקנת רעפים במבנה? המחיר של התקנת רעפים לא זול, בטח אם אתם מאלה שלא רוצים להתפשר. בו בזמן החלום שלכם לגג רעפים לא נעלם, לכן יהיה עליכם למצוא פתרונות אחרים. אין סיבה שתכניסו את היד אל תוך הכיס מבלי שתהיה לכך הצדקה אמיתית. הפתרון האפקטיבי ביותר יהיה התקנת גג מפנל מבודד דמוי רעפים שיעשה את העבודה. עלויות הבנייה הופכות להיות נמוכות ונוחות, כאלה שלא תהיה סיבה שלא תעמדו בהן. אך באותה נשימה ניתן להגיד כי המראה נשאר אותו המראה. לא תתפשרו על איך שהבית שלכם אמור להיראות מבחינת הגג שלו.

 

חומר גלם עמיד לשנים ארוכות

 

כל מי שהיה לו גגות רעפים בבית יודע כמה פעמים הוא נדרש לבצע תיקונים והחלפות. גג מרעפים אומנם נראה מרשים, אך הוא לא באמת נותן מנוח. יש כאלה שמתחרטים על הרגע שבו הם בחרו להתקין את הגג הזה. הפתרון במקרה הזה יהיה להתקין פנל מבודד דמוי רעפים שעושה עבודה הרבה יותר טובה. חומר הגלם הזה עמיד לשנים ארוכות, לא תצטרכו להחליף אותו או לבצע תיקונים בתדירות גבוהה. כל מי שיתבונן בפנל מבודד מהסוג הזה יחשוב כי מדובר על רעפים אותנטיים לכל דבר ועניין. רק אתם תדעו כי בגג שלכם אין רעפים אמיתיים, יש פנל מבודד שנותן את האשליה ההפוכה לגמרי.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!