שולחנות קפה לכל שימוש

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

שולחנות קפה מאז ומעולם היו אלמנט עיצובי טרנדי, איכותי ובעל פונקציונליות גבוהה. ולכן לא מעט אנשים בוחרים לעצב את הבית באמצעות שולחנות הקפה. זהו למעשה רהיט איכותי, קטן ומאד שימושי שמביא אלמנטים עיצוביים מעניינים ונעימים, במבחר של צורות, סגנונות וצבעים. אך חשוב כן לבחור אותו נכון, ובאמצעות התייעצות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר להתאמה אישית.

 

שולחנות של קפה – לא רק עיצוב

שולחנות קפה הם חלק בלתי נפרד מעולם הריהוט והעיצוב, ומשמשים כאלמנט למפגש חברתי ותרבותי בכל חלל בו הם קיימים. מבחינה מסחרית, שולחנות אלו מהווים ריהוט עיצובי גם במסעדות וגם בבתי הקפה הפעילים בכל יום, ולא רק בבתים. מבחינת עיצוב, שולחנות קפה מגיעים בכמה סגנונות ועשויים מחומרי גלם שונים המתאימים לכל חלל ולכל סגנון עיצוב.

שולחנות הקפה הגיעו לעולם במאה ה-17. במאה ה-20 החלו עיצובים שונים ומגוון של סגנונות של שולחנות לקפה להופיע במרכזי הקניות, ובבתי הקפה ובמסעדות. כיום שולחנות קפה הם חלק בלתי נפרדת מתרבות הקפה ולא רק. אפשר למצוא אותם בכל מדינה, בכל עיר בעולם ובכל בית או בית עסק.

 

איך לבחור נכון את שולחן הקפה שלכם?

ישנם כל כך הרבה סוגים של שולחנות קפה איכותיים. שולחן קפה קרוי גם שולחן צד פשוט בשל העובדה שהוא נמצא לצד הספה, לצד הכורסא, או לצד כל ריהוט שאתם בוחרים שיהיה לצידו. חשב שהוא יהיה פונקציונלי, מהודר במידה, והכי חשוב מתאים לעיצוב.

בחירת שולחנות מיועדים לקפה צריכה להיות מותאמת ברמה האישית, הדבר הראשון שיש לדאוג לו הוא מיקום השולחן ובהתאם לכך לבחור את סגנון השולחן. אם השולחן הוא בחדר קטן, יש להתאים אותו לגודל החדר. אם מדובר על סלון, אפשר לבחור שולחן קפה בינוני שיתאים לספה. בדקו את המידות של המיקום למיצוב השולחן ובדקו את מידות השולחן. חשוב מאד לרכוש שולחנות קפה במידות מדויקות.

 

האם הגובה משנה?

שולחן קפה בגובה מתאים יכול לשפר את הנוחות והפונקציונליות ולהשפיע על חוויית השימוש בו. הנה מספר סיבות לחשיבות גובה שולחן הקפה:

  • נוחות – הגובה הנכון של השולחן קפה יכול להבטיח נוחות ונגישות בזמן שימוש בו. כאשר השולחן קפה מתאים לגובה המתאים לגובה הכסאות הסמוכים אליו, הוא נוח יותר לשימוש בזמן שתינוק יושב או כשאנחנו יושבים על הכורסאות.
  • פונקציונליות – גובה שולחן הקפה משפיע מאד על השימוש בו. אם שולחן הקפה מתאים לגובה הכסאות, קל יותר ונגיש יותר להשתמש בו בצורה נוחה לצורך הגשת האוכל, השתיה או אפילו לשחק עליו משחקי קופסא.

חשב לזכור שגובה השולחן גם משפיע על האסתטיקה, המראה והעיצוב הכללי. שולחן קפה שנמצא בגובה שאינו מתאים פשוט לא נראה מאוזן בהשוואה לשאר הריהוט או החפצים בחלל בו הוא נמצא, וזה עלול להרוס את האווירה לחלוטין.

 

חברת מג'יק מומנטס נולדה בשנת 2003 מתוך אהבה למקצוע ולאנשים. השילוב של האהבה הזאת יוצרת הנגשה אמיתית ומרגשת של שיווק מוצרי נוי בסיטונאות לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי בפריסה ארצית ועם שירות ברמה גבוהה, ומקצועיות ללא דופי. ביחד, נוכל להגשים לכם את החלומות ולהפוך את הבית או בית העסק למקום שתמיד רציתם לשהות בו.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!