שיפוץ הבית ושדרוגו באמצעות בטון ואלומיניום

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אין ספק שכאשר רוצים לשפץ את הבית חייבים להתחיל בבחירת החומרים הנכונים למשימה ואין כמו בטון ואלומיניום בכדי להוסיף מעט עוצמה ללוק של הדירה. אז אם אתם רגע לפני שיפוץ דירה ומעוניינים לשדרג את הבית באמצעות בטון ואלומיניום, הגעתם למקום הנכון. הצטרפו אלינו לכתבה וגלו כיצד לעשות זאת בקלות באמצעות המומחים של חברת א.מרום אלומיניום.

שקלו לשדרג את הריצוף שלכם עם בטון

האבולוציה של ריצוף הבטון הוא מרשים ונראה שמעצבי פנים רבים בשנים האחרונות חוזרים לבייסיק ולרצפת הבטון העוצמתית. מעבר לעובדה שפונקציונלית מדובר בבחירה נכונה למגוון של אזורים ואין בעיות שאופייניות למשטחים מסוימים, גם ברמה החזותית יש הצהרה של ממש. ריצוף בטון מאפשר לנו להגיע ללוק התעשייתי והחזק שכל כך טרנדי בשנים האחרונות ולגימור שנראה בלתי מתאמץ ונוח להליכה.

הוסיפו פרגולות אלומיניום

דרך נהדרת נוספת לשדרג את המראה של הבית שלכם הוא בעזרת בחירה של פרגולות אלומיניום לחצר או למרפסת. היתרון בפרגולות אלומיניום הוא עצום על פני חומרים אחרים: קל מאוד לנקות אותן, פרגולות אלומיניום מתמודדות באופן נפלא עם מזג האוויר המקומי ואינן ניזוקות מגשם אבל לא רק זאת: בגלל שמדובר באלומיניום הפרגולות יחזיקו לכם שנים ארוכות. כך שללא ספק זה משהו שכדאי לשקול, בהתאם לתקציב כמובן.

בצעו חלוקה חכמה של החלל העומד לרשותכם בעזרת בטון

עוד אפשרות עיצובית נהדרת שאפשר לבצע עם בטון הוא חלוקה של החלל בבית ותיחום של משטחים. ניתן להוסיף קירות בטון וליצור חללים אינטימיים אשר ישמשו לשינה, משחק או מדיטציה ויספקו מעטה של שקט בזכות הצפיפות הרבה של חומר זה. גם במישור הכלכלי מדובר באפשרות להוסיף עוד חדרים ולהעלות את השווי של הנכנס, כך שמדובר במצב של WIN WIN בעיצוב ובהשקעה

החליפו את החלונות הישנים בחלונות אלומיניום

כאשר רוצים לשדרג את הדירה אחד המקומות הראשונים שיש לגשת אליהם הם החלונות והסיבה לכך פשוטה: החלונות נוטים להיפגע באופן מהיר יותר עקב השימוש התכוף ומזג האוויר. לכן, מומלץ לשקול להחליפם בחלונות אלומיניום. חלונות אלו מגיעים בלוק מעט יותר מודרני מהחלונות הישנים ומוסיפים נופך של קלאסיות בכל חדר שבו תחפצו להתקין אותן. חשוב רק לבחור בבעל מקצוע עם חוש אסתטי לשם כך.

שימו לב למראה של הכניסה והיציאה של הבית שלכם

הכניסה של הבית מהווה את המבוא הדקורטיבי לכל הבית ומשדר לאורחים שלכם בדיוק עד כמה הבית מוקפד מבחינה עיצובית. משום כך, צריך לבדוק מה מצב הבטון בכניסה, האם צריך להוסיף ליצור מסלול כניסה וכיצד הכל מגודר. מומלץ לשקול להוסיף גדר אלומיניום או במידת הצורך להחליף את המעקה ( במידה שיש מדרגות בכניסה), כדי להשלים את השדרוג העיצובי ולהגיע ללוק ייחודי החל מהכניסה, דרך פנים הבית ועד ליציאה.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!