שיפוץ חדר אמבטיה

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אם החלטתם לשפץ את חדר האמבטיה שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי שיפוץ חדרי אמבטיה הוא תהליך שדורש מיומנות, מקצועיות וניסיון. מדובר על חדר חשוב ביותר בכל בית ובד בבד, מדובר על חדר שיש בו תנאים שונים שיש להתחשב בהם במהלך השיפוץ. חדר האמבטיה הוא חדר שרוב הזמן שוררת בו לחות ורטיבות ועל כן, כל חומרי הגלם שמשתמשים בהם עבור שיפוץ החדר המדובר, חייבים להיות עמידים בפני מים ולחות.

אמבטיה

כיצד תשפצו את חדר האמבטיה שלכם בצורה מוצלחת?

שיפוץ אמבטיה הוא תהליך שחייב להתבצע כאמור בצורה מקצועית, על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום המדובר. על כן, השלב הראשון והחשוב ביותר הוא לבחור את אנשי המקצוע הנדרשים עבור התהליך בצורה נכונה. בדקו לאיזה אנשי מקצוע יש המלצות, ותק וניסיון בתחום, בחנו תיק עבודות ועוד. המטרה היא לבחור שיפוצניק שידע כיצד לעצב את חדר המקלחת שבביתכם בדיוק כפי שאתם חולמים ורוצים.

תכנון חדר האמבטיה

לאחר שבחרתם את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור שיפוץ חדר אמבטיה, זה בזמן שלכם להגדיר את כל המטרות שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם לפונקציונאלי ומעוצב בדיוק כפי שאתם רוצים. עליכם לחשוב היכן אתם רוצים למקם כל פרט בחדר, החל מהמקלחת או האמבטיה, דרך הכיור, שקעי החשמל, נקודות מים וביוב ועוד. בשלב זה כדאי לקבל את ההחלטה לגבי מקלחון או אמבטיה לחדר.

 האם כדאי לבחור במקלחון או אמבטיה?

כאמור אחת השאלות החשובות ביותר שלא מעט אנשים שואלים את עצמם בתהליך עיצוב חדר אמבטיה היא: האם כדאי להם לבחור במקלחון או שמא כדאי להם לבחור דווקא באמבטיה? בכדי לענות על השאלה המדוברת, כל אדם צריך לחשוב מה הכי מתאים לבית שלו, לדיירי הבית ולחדר עצמו. אם מדובר על זוג המתגורר בבית לבד, אמבטיה לא בהכרח נדרשת. אם מדובר על משפחה שיש בה ילדים, אמבטיה בהחלט יכולה להיות דבר יעיל. כמובן שכדאי למקם אמבטיה בחדר מרווח יותר ואילו בחדר שיש בו פחות מקום, כדאי לבחור במקלחון. ניתן לומר כי הבחירה באמבטיה או מקלחון תלויה במגוון גורמים שונים וחשוב לקבל את ההחלטה הנכונה.

ריצוף וחיפוי של חדר האמבטיה

שלב נוסף בתהליך שיפוץ חדר האמבטיה הוא שלב הריצוף והחיפוי. בשלב המדובר קובעים למעשה כיצד יראה חדר האמבטיה. אתם יכולים לבחור באריחי חיפוי מסוגים שונים כאשר הסוג הפופולארי ביותר הן לחיפוי הרצפות והן לחיפוי הקירות באמבטיה הוא: קרמיקה. ניתן לבחור באריחי קרמיקה בציפוי מט או מבריק. הקרמיקה קלה ונוחה לניקוי ואיננה צוברת לחות ועובש. כמובן שניתן למצוא קרמיקה בדגמים שונים ויש להתאים את הדגם הרלוונטי והצבע הרלוונטי לחדר האמבטיה שלכם.

כמובן שיש צורך לשים דגש על בחירת אסלות במידה ומדובר על חדר שירותים יחד עם חדר אמבטיה, ברזים, כיורים, ארונות אמבטיה ועוד. את כל אלה כדאי לבחור יחד עם שיפוצניק מקצועי ומנוסה בתחום שיפוץ חדרי אמבטיות, אשר יסייע לכם להנות בסוף התהליך מחדר אמבטיה מעוצב, פונקציונאלי, מפנק ואיכותי.

אמבטיה
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!