תיקון גגות רעפים – למה חשוב לעשות את זה בהקדם ואיך עושים זאת?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אחד המאפיינים הבולטים של בתים פרטיים, הוא הגג של המבנה. אנחנו יכולים לראות הבדלים מהותיים בין גג של בית פרטי לבין גג של בית משותף. לצד גגות פתוחים המאפשרים לנו להשתמש במקום באופן חופשי, הרי שאנחנו יכולים גם למצוא בתים פרטיים עם גגות רעפים ייחודים, המזכירים במובנים מסוימים תמונות מציורים או בתים מן האגדות.

היופי של גג רעפים יכול לבוא לידי ביטוי אם אנחנו מקפידים לבצע את הבנייה שלו בצורה נכונה, אך גם אם אנחנו מקפידים לשמור עליו שלם. זאת אומרת, אם יש צורך לבצע תיקון, אז עלינו לעשות זאת בהקדם. זה לא רק עניין של עיצוב וסגנון אז מעבר לכך. חשוב שנבצע את התיקון כמה שיותר מוקדם מצד אחד, ומצד שני, חשוב מאוד שאנחנו נזמין איש מקצוע שיעשה זאת עבורנו בצורה יסודית ונכונה.

תיקון גגות רעפים נדרש במקרים ספציפיים. למשל, אם כתוצאה מפגיעה חיצונית בגג, כתוצאה מתנאי מזג אוויר קיצוניים בחורף, שחיקה, שבר או כל דבר אחר. הנזק יכול להיות חיצוני והוא יכול להיות פנימי. בדרך כלל הנזק יהיה חיצוני אך יכול, כפי שנוכל לראות בהמשך המאמר, להשפיע גם על החלק הפנימי של המבנה.

 

למה חשוב לבצע את התיקון בהקדם?

בשביל להבין למה חשוב לבצע תיקון גגות רעפים בהקדם, צריך להבין את המשמעות שיכולה להיות לנזק. למשל, אם רעפים מסוימים נשברו, אז ייתכן מאוד שמים יחלחלו פנימה וישפיעו על הגג הפנימי של המבנה וכן על המבנה עצמו. כמו כן, אם רעפים נשברים, זה יכול להיות פתח ללכלוך, פתח לצואה של יונים ודברים אחרים שיכולים להשפיע על הגג החיצוני, הפנימי וכמובן על האנשים שמתגוררים בתוך המבנה.

נקודה נוספת שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, אם לא נתקן את הנזק, מאוד ייתכן שזה יגרום לתהליך מתמשך. כלומר, עצם זה שחלק מהרעפים נשברו, נסדקו או כל דבר אחר, יכול לייצר מצב שגם הרעפים לידם, אלו שנשארו שלמים, ייהרסו עם הזמן. לכן חשוב ונכון לבצע את התהליך כמה שיותר מהר, בשביל שלא נצטרך להתמודד עם בעיה מתמשכת.

 

איך עושים את זה נכון?

נקודת המוצא שלנו צריכה להיות שאנחנו לא יכולים לבצע את התיקון בעצמנו אלא עלינו להזמין אנשי מקצוע שמתמחים בכך. אנחנו צריכים לשכור איש מקצוע שמתמחה בתיקון גגות רעפים, יש לו את הניסיון, ידע, כלים, אמצעים וכל מה שנדרש לשם כך.

בעיקרון, התיקון יתבצע על ידי החלפת הרעפים השבורים ברעפים חדשים, מאותו סוג וצבע. סביר להניח שלא יהיה ניתן לתקן רעפים שבורים מבלי להחליף אותם. ייתכן מאוד שיהיה צורך להחליף אזור שלם, זה תלוי איך הרעפים בנויים וכיצד התיקון ישפיע על הגג.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!