תיקוני אמבטיה: למה חשוב להיעזר בחברה מקצועית בתחום

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

החדר בו מותקנת האמבטיה שלכם הוא החדר המשמעותי ביותר בבית. ואם יש רהיט שסופג באמת הרבה מאד פעילות בבית, זוהי האמבטיה.

חשבו על כמויות המים בכל יום ויום שעוברים בה, על חומרי הניקוי שאתם משתמשים כדי לנקות אותה, על נזקים שעלולים לקרות בשל שימוש שוטף ואם היא אינה מתוחזקת כראוי אז כמובן שהנזקים עלולים להתגבר ולהפוך למשמעותיים יותר.

כאן נכנס לתמונה תיקן אמבטיה, ותיקון סדקים באמבטיה וזאת כדי שתוכלו באמת ליהנות בבטחה ממוצר כל כך חשוב ומהותי בבית, האמבטיה שלכם.

 

תיקון האמבטיה – בטיחות ואסתטיקה בפעולה אחת

אנחנו יודעים איך זה עובד, אם משהו תקול בבית אתם מנסים לסדר ולתקן אותו לבד. וזה בסדר, אנחנו בטוחים שאתם גם מספיק מוכשרים לעשות זאת כראוי. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שישנם דברים שישנם דברים בבית שמומלץ להשאיר אך ורק למומחים ולטובים ביותר, תיקון אמבטיה הוא אחד מהם.

כאשר עבודה בסדר גודל כזה מתקיימת על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך חשוב לדעת שהתוצאות תהיינה לא פחות ממושלמות. אלמנט הבטיחות משמעותי כאן ויש לו חשיבות עליונה. חומרי הגלם בהם משתמשים אנשי המקצוע הם לא חומרי גלם שאנשים פרטיים לרוב יכולים להשיג, והידע הנסיון והוותק שיכולים לשמש את אנשי המקצוע בזמן תיקון האמבטיה שלכם יביאו לפונקציונליות ואסתטיקה מושלמים.

 

מהן הסיבות לתיקון האמבטיה?

אמבטיה אקרילית היא האמבטיה הטובה ביותר, אך זו יכולה להגיע לנזקים שונים ומגוונים. מכות מכניות היווצרות חורים, תקלות בשכבת הצבע ועוד.

יש כמה וכמה מקרים שקשה לתקן אך אלו מקרים נדירים של סדקים, שברים בתחתית האמבטיה ותקלות סביב הניקוז ובמקרים אלו מומלץ להחליף את כל האמבטיה כולה.

היות וישנן אינספור תקלות אפשריות התהליך משתנה באופן אינדיבידואלי ממקרה למקרה על פי אבחונים מותאמים אישית. לאחר שמאבחנים את הבעיה מתאימים הצעת מחיר רלוונטית ומשם ממשיכים לגימור העבודה.

התהליכים העיקריים לעבודה בחידוש או תיקון אמבטיות הם:

  • תיקון רגיל וסטנדרטי

במקרים בהם יש צורך בתיקונים קטנים כמו חור, או חורים שנוצרו באמבטיה או בנפילה של חפץ כבד התיקון הוא נקודתי והתהליך מהיר ולא לוקח יותר משעה פלוס.

 

  • חידוש

אם יש שברים, שריטות או סדקים באמבטיה יהיה צורך בליטוש, צביעה ומילוי של הפגמים על מנת שזו באמת תיראה חדשה לחלוטין. חידוש הוא עבודה מרובה בהתאם לגודל הנזק. ולרוב לוקח עד שעתיים.

 

  • חידוש מורכב

אם ישנם סדקים, שברים, שריטות הגורמים לנזק משמעותי שאין אפשרות לטפל בו בחידוש הרגיל ובליטוש, התהליך היחידי שאפשר לבצע הוא תהליך ארוך של מעל לשלוש שעות עבודה.

יש לקחת בחשבון לאחר כל עבודת תיקון את זמני הייבוש כאשר אלו הם על 12 שעות לפחות כאשר ההמלצה היא שלא להרטיב כלל את משטחי האמבטיה. אם זהו חידוש משטח או ליטוש המשטח זמן הייבוש יהיה שעה אחת בלבד, ולאחרי כן אפשר יהיה להשתמש באמבטיה בבטחה.

 

איך לבחור את החברה הטובה ביותר לתיקון אמבטיה

בחירת אנשי המקצוע הטובים בתחום הוא הצעד הראשון לתיקון בטיחותי ואיכותי לשביעות רצונכם. חשוב להסתמך על ביקורות, חוות דעת והמלצות ולשוחח עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה על מנת כן לבחון את המקצועיות ואת רמת השירות.

על המקצועיות להיות ברמה גבוהה, לצד שירות סבלני, אדיב ומכיל. תהליך תיקון אמבטיות מצריך סבלנות רבה, חברה מקצועית תדע להעניק לכם את הליווי הסבלני והמקצועי הטוב ביותר עד שתהיינה תוצאות לא פחות ממושלמות לתיקון אמבטיה שיהיה בטוח ואסתטי להשתמש בה.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!