בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואלמשפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון מוחלק הפך לנפוץ מאוד. בטון מוחלק משמש למעשה כריצוף שמחליף את מרצפות הקרמיקה. הבטון המוחלק ניתן לשימוש במקומות רבים ברחבי הבית ובגינה. גבעת שמואל, העיר הכיפית ביותר בעולם, היא גם עיר מבוקשת מאוד למגורים. פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן נבנים בה ללא הפסקה, עם סטייל ועיצובים חדשניים ומיוחדים מאוד. במבנים החדשים בגבעת שמואל ניתן לראות שימוש רב בבטון מוחלק. במאמר הבא נרחיב על בטון מוחלק, על היתרונות שלו וגם על החסרונות שלו. 

 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- מה זה?

בטון הוא אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר. את הבטון מייצרים בתהליך תעשייתי מחומרי גלם שונים ביניהם צמנט, חול, מים וחצץ. בטון מהווה את הבסיס של פרויקטים רבים בארץ ובכלל. בין פרויקטים שנבנים מבטון ניתן לראות בתים פרטיים, בניינים, וילות, מבני תעשייה ומסחר, מרכזי קניות, בתי מלון ועוד. הבחירה בבטון כחומר שישמש לבסיס של הפרויקט נעשית בזכות היתרונות שלו כחומר חזק מאוד, עמיד מאוד ובטיחותי מאוד. 

עם השנים, השימוש בבטון הפך ליותר ויותר נפוץ והחלו לעשות בו שימושים נוספים וגם דקורטיביים. ניתן לראות כיום שימושים בבטון כחיפוי לקירות על מנת לקבל מראה מודרני, חיפוי לקרמיקה, שבילי בטון ועוד. על ידי הבטון אנו יכולים להשיג מרקמים שונים, ריצופים שונים, צורות שונות ועיצובים שונים מבלי לשלם מחיר גבוה לשם כך. 

הבטון המוחלק, הוא למעשה בטון עם מראה משודרג ואסתטי יותר. הבטון המוחלק עובר השטחה והחלקה ולמעשה מחליף את מרצפות הקרמיקה הסטנדרטיות שאנחנו רגילים אליהן. בטון מוחלק מעניק לבית עיצוב מודרני וייחודי. על מנת לקבל ריצוף מבטון מוחלק, יש למרוח שכבת בטון ביחידה אחת על פני שטח רחב. את שכבת הבטון יש למרוח ללא מחיצות ועם חלוקות עדינות. 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- ההשפעה על העיצוב

אחד האלמנטים שישפיעו מאוד על עיצוב הבית שלנו הוא הריצוף שנבחר. בעבר, רוב הבתים היו מעוצבים במרצפות פשוטות, בגוונים בהירים עם כתמים חומים וכך רוב הבתים היו נראים עם עיצובים דומים. כיום, המצב השתנה. קיימות אפשרויות בחירה רבות לעיצוב הבית, ניתן לבחור את סגנון התאורה, החלונות וכמובן הריצוף. לדוגמא, אם נבחר שהריצוף יהיה עשוי פרקט נקבל עיצוב כפרי יותר לבית. לעומת זאת הבחירה בבטון מוחלק תעניק מראה עיצובי חדשני וייחודי. 

אנשים רבים מתבלבלים בין בטון מוחלק לבטון רגיל, אך ברגע שתראו בטון מוחלק תוכלו לזהות בין השניים. הבטון הרגיל הוא חומר קשיח ומחוספס ולמעשה אין לו אלמנט עיצובי כלל. לעומת זאת, בטון מוחלק עובר תהליך מיוחד של החלקה המעניק לבטון גימור ייחודי מאוד. אם תגעו בבטון מוחלק תוכלו לחוש כי המגע שלו נעים וחלק, לעומת הבטון הרגיל. 

 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- למי זה מתאים?

כפי שציינו, בטון מוחלק הוא שיטת ריצוף חדשנית שמעניקה לחללים מראה ייחודי, מודרני, חדשני וצעיר. ריצוף שנעשה על ידי בטון מוחלק משתלב באופן נהדר עם בתים בהם העיצוב הוא מודרני וחדשני. כמו כן, ריצוף בשיטת בטון מוחלק מתאים מאוד לסגנונות עיצוביים רבים כמו לדוגמא סגנון העיצוב הכפרי, מאחר שהבטון המוחלק הוא בעל מראה ניטרלי. לכן, למעשה ניתן להגיד כי הבטון המוחלק מתאים לכולם ולכל בית. אדריכלים, מעצבי פנים ושיפוצניקים רבים בוחרים להשתמש בבטון מוחלק וממליצים ללקוחות שלהם לבחור בבטון מוחלק לעיצוב הבית או הגינה בצורה ייחודית.  

בשנים האחרונות, ניתן לראות יותר ויותר אנשים שבוחרים לעצב את הבית או הגינה שלהם על ידי הבטון המוחלק. 

חשוב לציין כי עם בטון וכך גם עם בטון מוחלק ניתן לקבל מרקמים שונים לדוגמא של גרניט פורצלן, או עץ. כמו כן ניתן לשלב את הבטון המוחלט עם חומרי גלם רבים ביניהם עץ, זכוכית, מתכת בצורה הרמונית שתתאים למגוון סגנונות עיצוביים ותייחד את עיצוב הבית שלנו על פני עיצובים אחרים. 

 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- יתרונות

לבטון מוחלק יש יתרונות רבים-

  • זמן העבודה- יציקת הבטון נעשית באופן פשוט ומהיר יחסית, במיוחד לעומת ריצופים אחרים. הבטון מוחלק הוא קל מאוד למריחה. לעומת ריצוף עם מרצפות קרמיקה שזו פעולה לא פשוטה שיכולה לקחת זמן רב ומצריכה שלבים רבים, מריחת שכבת בטון מוחלק לוקחת זמן קצר והיא די פשוטה. בין אם נרצה להחליף את הריצוף הקיים או ליישם בטון בבית חדש, על ידי שימוש בבטון מוחלק לריצוף נוכל לחסוך זמן באופן משמעותי. 
  • עיצוב- לבטון המוחלק יש מראה אסתטי, מרשים, וייחודי מאוד. והוא מעניק לבית שלכם עיצוב מודרני ויוקרתי. ניתן לשלב את הבטון המוחלק עם סגנונות עיצוביים רבים ושונים ובמגוון מקומות כמו משרדים, וילות, גינה, דירה בעיצוב ייחודי ועוד. עיצובים רבים מתכתבים עם הצבע האפור ומי שאוהב את המראה של הבטון המוחלק יוכל לשלב אותו באופן הרמוני בבית ולשלב אותו עם חומרי גלם רבים. כמו כן, ניתן לבחור בין מגוון גוונים או צורות ותבליטים על גבי הבטון עצמו, ניתן גם לשלב שיטות צריבה שונות, גימור מבריק או מט. כך שלמעשה הבחירה תלויה בכם בלבד. 
  • חלוקה- הבטון המוחלק ניתן לחלוקה על פי בקשתכם. לעומת מרצפות קרמיקה שקשה לחלק אותן, עם בטון מוחלק תוכלו אפילו לקבל חלוקה של 3 על 3. תוכלו לבחור בחלוקה סימטרית או לא סימטרית, תוכלו לבחור בצורות שונות וברצפה אחידה לגמרי. הכל תלוי בכם ללא הגבלות. כמו כן, על ידי בטון מוחלק ניתן ליצור מעברים הדרגתיים בגבהים, ליצור משטחים שונים או שיפועים ועוד. 
  • רובה- כאשר מרצפים עם מרצפות קרמיקה יש צורך במריחת רובה. בבטון מוחלק אין צורך ברובה וכך מקבלים רצפה אחידה וחלקה. 
  • ניקיון- אחד היתרונות הטובים ביותר של רצפת בטון מוחלק, הוא הניקיון. בטון מוחלק קל מאוד לניקוי ולתחזוקה. הוא לא סופג שומנים והשטיפה שלו קלה מאוד ופשוטה מאוד. כמו כן, לעומת פרקט לדוגמא שסימני הלכלוך נראים בתאורה חזקה (ולפעמים גם ללא תאורה), על בטון מוחלק לא תראו את סימני הלכלוך כלל. 
  • עמידות- הבטון הוא חומר עמיד מאוד, קשיח וחזק. ריצוף על ידי בטון מוחלק הוא עמיד מאוד ומחזיק לאורך שנים רבות. גם אם נפל פטיש או התפרק ארון, לא תרגישו זאת על הרצפה. 
  • יישום חיצוני או פנימי כאחד- הבטון המוחלק ניתן לשימושים פנימיים או חיצוניים לפי הבחירה שלכם, כך שתוכלו לעצב איתו את הגינה, המרפסת או הדירה עצמה. 
  • מחיר- המחיר של הבטון המוחלק למ"ר, במיוחד לעומת הבחירה בריצופים אחרים  כמו פרקט או שיש הוא נמוך מאוד. לכן, מי שמחפש להנות מריצוף פרקטי עם עיצוב ייחודי וחדשני ועדיין להצליח להוזיל עלויות, יכול לבחור בבטון המוחלק כאופציה הטובה ביותר. 

מהם שלבי העבודה מבטון מוחלקבטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- מהם שלבי העבודה?

כאשר עובדים עם בטון מוחלק קיימים מספר שלבי עבודה קבועים- 

  1. שלב ההכנה- הכנה של המשטח עליו נחליק את הבטון. במידה שמחדשים רצפה קיימת יש לפרק את הריצוף ולפנות את האריחים הקודמים. במידה שנשתמש בבטון מוחלק ביישום חיצוני יש להשאיר את המשטח הקיים ולהוסיף שכבת סומסום והידוק מסביבה. 
  2. שלב היציקה- בשלב זה יש לפלס את הבטון לגובה הנדרש למניעת נזילות מים. 
  3. שלב הייבוש- יש לייבש את הבטון עד 90% ולאחר מכן להמתין בין 5 ל-7 שעות.
  4. שלב יישום חומק מקשר על גבי הבטון. 
  5. שלב פיזור פיגמנט הצבע על הבטון עצמו. 
  6. שלב החלקה על ידי הליקופטר. 
  7. שלב הגימור- בשלב זה יתבצע חיתוך של הבטון ויישום של סילר

 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- שימושים חיצוניים

הבטון המוחלק ניתן לשימושים חיצוניים מבלי חשש של נזקי רטיבות או נזקים אחרים. ניתן לבחור בבטון מוחלק לשימוש בגינה, במרפסת, במדרגות חיצוניות, בשבילי גישה, בחניה, בפארקים, במרכזים מסחריים פתוחים ועוד. כמו כן, ניתן לראות שימוש בבטון מוחלק גם במקומות בילוי כמו מסעדות, ברים, בתי קפה והן בשימושים פנימיים כמו חדר אמבטיה, שירותים ועוד. 

במידה שאתם מוסיפים בטון מוחלק לגינה תוכלו להנות מריצוף שעמיד לנזקי מזג האוויר, מעניק לילדים משטח עליו יכולים לרוץ מבלי חשש ומאפשר לכם לעצב את הגינה בייחודיות. 

 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- מדרגות מבטון מוחלק

אחת האופציות הנפוצות לשימוש בבטון מוחלק היא יצירה של מדרגות. מדרגות המבוססות על בטון מוחלק נחשבות למדרגות חזקות ועמידות במיוחד בעלות מראה אסתטי ומרשים. כמו כן יש לקחת בחשבון כי הבטון המוחלק הוא חומר עמיד למים, עמיד לקור, עמיד לסוגי הכתמים, הוא מאפשר ניקיון בקלות ולא מצריך תחזוקה מיוחדת. 

כמו כן, למדרגות בטון מוחלק יש יתרון בולט שכן, ניתן לבנות אותן מבלי להצטרך תשתית בטון. למעשה, כל מה שצריך ליצירת מדרגות בטון מוחלק הוא להכין את המשטח ולהטביע את הבטון ליצירת מקשה אחידה. 

מדרגות  מבטון מוחלק נחשבות לפתרון מצוין עבור מבני מגורים או מבנים ציבוריים כאחד. 

קיימים סוגים שונים של מדרגות בטון מוחלק-

  • מדרגות שיניים.
  • מדרגות עם זווית.
  • מדרגות מרחפות- בהן ניתן להוסיף אלמנטים עיצוביים כמו צמחייה לדוגמא. 
  • מדרגות ישרות.
  • מדרגות מעוגלות.

 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- שביל גישה

אחד השימושים הנפוצים ביותר בבטון המוחלק הוא ליצירת שבילי גישה או שבילים במרחבים ציבוריים. יש לקחת בחשבון כי היישום של בטון מוחלק ליצירת שבילים משתנה בהתאם למשטח עליו יש לשפוך את הבטון. לדוגמא, בשביל בטון שנעשה על אספלט, יש קודם כל לבנות טפסנות מברזל ועצים עד לגובה של כעשרה ס"מ. לאחר מכן יהיה עליכם ליצוק את הבטון מבלי לחפור מאחר שהברזל למעשה מייצב את הבטון עד לייבוש מלא שלו. בשביל בטון על חול לעומת זאת, יש קודם כל לבצע חפירות, לפרוס ניילון עם רשת בטון במטרה למנוע מהמים לעבור. רק לאחר מכן ניתן ליישם את הבטון.

 

בטון מוחלק לגינה בגבעת שמואל- מה החסרונות? 

  • גישה לצנרת הביוב- כאשר מרצפים עם מרצפות קרמיקה וצצה בעיה בצנרת הביוב ניתן להרים מרצפות ספציפיות על מנת לתקן את הצנרת. ברצפת בטון מוחלק הדבר פחות אפשרי, כיוון ששכבת הבטון היא אחידה. לכן, במידה וצצה בעיה בצנרת הביוב המצריכה גישה לצנרת ייתכן שיצטרכו לשבור את רצפת הבטון המוחלק. לכן, למרות שניתן לרצף בבטון מוחלק בחדר האמבטיה, בגלל חסרון זה הדבר פחות מומלץ. 
  • ריצוף קיים- אם תרצו לכסות את הריצוף הקיים בבטון מוחלק הדבר לא אפשרי. בטון מוחלק מצריך את פירוק הריצוף הקיים ואת החול מתחתיו ורק לאחר מכן לרצף בבטון מוחלק. 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

בטון מוחלק לגינה בחריש

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בעומר

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בתל-אביב

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה ביפו

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!