יציקות בטון קטנות

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקות בטון קטנות

יציקות בטון קטנות מאופיינות עם נכסים פרטיים, בתים ועסקים קטנים אשר נדרשים לשדרג את המבנה שלהם, או לחדש אותו. יציקות בטון קטנות יכולות לתת פתרון לנזקים קיימים, וכמו כן לשיקום בטון ישן. בדרך כלל העבודה ביציקות בטון קטנות הינה ידנית ודורשת מיומנות גבוהה. כיצד תהליך העבודה קורה, ומהם הקריטריונים לבחירת איש מקצוע נכונה?

יציקות בטון קטנות

יציקות בטון קטנות – מהו תהליך העבודה?

יציקת בטון קטנה דורשת עבודה יסודית ומדויקת, על מנת להתחיל בתהליך העבודה יש ליישר את המשטח הרצוי וליצור בידוד באמצעות יריעות ניילון אשר ימנעו ייבוש מהיר. לאחר מכן עלינו להחליט מהו השטח עליו נרצה לצקת את הבטון ולבנות מסגרת עבורו באמצעות לוחות עץ מחוברים, רצוי לחזק את המסגרת עם מוטות ברזל בכדי למנוע כיפוף של העץ. שימו לב, אם קיימים מרווחים בין האדמה לקורות העץ עליכם למלא את כל המרווחים באדמה על מנת למנוע בריחת בטון.

לאחר שיצרנו מסגרת שלמה ועמידה, כעת ניתן להתחיל לערבב את המלט עם החול והמים עד לקבלת תערובת אחידה. כעת זהו שלב שפיכת הבטון, איש המקצוע יודע להחליט בהתאם לתנאים מהו עובי השכבה הרצויה, המינימום הוא 10 ס"מ. עכשיו זהו השלב האחרון, שלב יישור הבטון על ידי מאלג וקרש עד לרמה הרצויה.

מהם הקריטריונים לבחירת איש מקצוע?

על פניו התהליך שזה עתה ציינו נשמע די פשוט, אך הפרטים הקטנים הם הרלוונטיים לטיב העבודה. כל שלב דורש בתוכו את הבדיקות הרצויות בכדי למנוע תקלות עתידיות. במקרה בו ניזוק המשטח, המשטח אינו ישר או שנוצרו סדקים, העלויות לתיקון יהיו גבוהות בהרבה ממה שאתם משלמים זה עתה. 

הבחירה בין איש מקצוע לבין חברה מקצועית תמיד היה בערפל. כאשר אנחנו רוצים ללכת על בטוח, אנו נבחר בחברה מקצועית. הסיבה לבחירה בחברה מקצועית היא הביטחון אותו משרה החברה, מבחר השירותים הרחב אותו היא מציעה, וכמו כן ההכרה מצד הרשויות ולקוחות. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון את סוג העבודה הרצויה, ישנן חברות גדולות אשר מקבלות עבודות החל ממ"ר מסוים. יציקות בטון קטנות אינן מתאימות לכל חברה. בנוסף, המחיר נקבע על פי מ"ר, ככל שהשטח גדול יותר ככה המחיר מוזל פר מ"ר.

יציקות בטון קטנות – דוגמאות לעבודות

עבודה של יציקות בטון קטנות תהיה לרוב בבתים פרטיים, עבודות בטון קטנות לא חייבות להיות משטח בחצר הבית, או שיפוץ סדקים שנוצרו במרפסת. לעיתים מדובר על הקמת קיר עבור פרגולה, שביל המחבר בין חצר הבית לכניסה, יישור משטח קיים וכן הלאה… כאשר אתם יוצרים קשר עם החברה בפעם הראשונה, עליכם לוודא תחילה האם אותה חברה עובדת גם עבור יציקות קטנות, ולא רק עבודות גדולות.

אנו מאמינים כי איש מקצוע אמין ומקצועי ידע כי יציקות בטון קטנות מצריכות דיוק ברמה הגבוהה ביותר שכן לרוב איש המקצוע לא יעבוד עם מכשור מתקדם, אלא עבודה ידנית כאשר מדובר על עבודות קטנות המצריכות דיוק ועבודת הכנה מבעוד מועד.

בחירת חברה מקצועית

זכרו, תוצאה טובה היא שילוב של בחירות נכונות. כאשר מדובר על הנכס שלכם, בית אם מדובר על בית או עסק אתם רוצים את הטוב ביותר. בכדי להבטיח שתקבלו תגמול הולם עבור התשלום שלכם, אנו ממליצים לכם לבחור בקפידה את החברה מולה אתם עובדים. ישנו היצע רחב של קבלני שיפוצים, בכדי להגיע עליכם להתבסס על תקציב, ותק של החברה, מיקום וכימיה טובה. אל תתפשרו לא על איש מקצוע ולא על חברת קבלני שיפוצים, הבחירה הראשונה שלכם היא שתקבע את התוצאה הסופית.

יציקות בטון קטנות

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

פינוי דירה מהיר ויסודי במחיר המשתלם ביותר – שי פינוי דירה

כאשר מתכננים פינוי דירה, המחיר הוא לעתים קרובות שיקול מכריע בבחירת חברת הפינוי. עם זאת, חשוב לא להתפשר על האיכות והמקצועיות לטובת מחיר נמוך יותר. המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין עלות לתמורה, ולבחור חברה שמציעה שירות מעולה במחיר הוגן וסביר.

השגת הגימור המושלם: החלקת בטון לבתים פרטיים

כשמדובר בבתים פרטיים, האופן שבו משטח בטון נראה ומרגיש יכול לעשות הבדל גדול. החלקת בטון לא רק משפרת את האסתטיקה של החלל אלא גם משפרת את עמידותו ואורך חייו. השקעה בהחלקת בטון לבית הפרטי שלכם יכולה להשתלם בטווח הארוך, שכן היא מספקת גימור מלוטש ומצוחצח המוסיף ערך מוסף לנכס שלכם.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!