יציקת בטון מחיר

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת בטון מחיר

אם אתם מעוניינים ליצור שינוי בבית, לשפץ או לבנות, עליכם יהיה לפנות לגורמים המקצועיים אשר יכוונו אתכם לדרך הטובה ביותר להשגת המטרה. כידוע, שיפוצים ביתיים יכולים להגיע לעלויות גבוהות, אך עם בחירה חכמה תגלו כי ההשקעה שלכם אינה גבוהה כפי שדמיינתם ותישמר שנים רבות. שיפוץ והוספת בנייה באמצעות יציקת בטון היא הפתרון המשתלם ביותר עבורכם, עם זאת, יש הרבה גורמים שעלולים להשפיע על המחיר, לכן לפני שאתם בוחרים איש מקצוע כדאי שתדעו את הדברים הבאים… 

יציקת בטון מחיר

יציקת בטון מחיר – מהם הגורמים המשפיעים על המחיר?

אי אפשר לאמוד מחיר מדויק לעבודה לפני שבוחנים את המקום בו תרצו שהעבודה תהיה מבוצעת. יציקת כשלעצמה אינה בעלות גבוהה ביחס לענף הבנייה. עם זאת, כאשר מדובר על מורכבות העבודה, המחיר עלול להשתנות בהתאם. כאשר מדובר על עבודה בשיפוע המחיר משתנה, כאשר מדובר על תנאי עבודה מורכבים בשל האדמה, תנאי מזג האוויר וכו', גם כאן העלויות עלולות להשתנות ממה שאתם מכירים. לכן, עד שאיש מקצוע לא מגיע לבחון את הבקשה שלכם, אף מחיר אותו הוא ציין אינו סופי.

יציקת בטון מחיר – איש מקצוע

בחירת איש מקצוע הינה משפיענית בלתי נפרדת מהמחיר עליו תשלמו בסופו של דבר. האם משתלם לשלם בזול ולאחר מכן לשלם ביוקר? בחירת איש מקצוע אינה צריכה להיות תלויה אך ורק במחיר אותו גובה קבלן שיפוצי הבנייה. נדגיש כי מנעד המחירים אינו רחב במיוחד בתחום הזה, אך תמיד יש סטיות תקן לכאן ולכאן. זכרו, מחיר נמוך מדי תמיד צריך להדליק עבורכם נורה אדומה, ייתכן ומדובר באיש מקצוע אינו מוסמך, או שהמחיר אינו כולל דברים רבים שיתגלו רק בהמשך העבודה כאשר אין כבר דרך חזרה.

ההמלצה הרווחת היא לבצע סקר שוק אשר מולו תבחנו את כל היתרונות והחסרונות של אנשי המקצוע. כמו כן, בחירה במקום מקצועי ומוכר היא הסינון הראשוני שלכם. הבחירה בין קבלן פרטי ובין חברה אשר מציעה שירותי קבלנות שיפוצים היא קריטית. ברוב המקרים, כאשר אנו עובדים מול חברה השירות יהיה יותר מקצועי, וכמו כן יהיה ניתן לקבל מידע רחב אודות שירותי החברה.

מחירון ליציקת בטון

על מנת שתוכלו לקבל אומדן כלשהו לגבי מחירון עבודות בטון ריכזנו לפניכם מחירי עבודה שונים על פי ממוצע בקרב קבלני שיפוץ שונים בארץ. המחירון מדויק, אך כפי שכבר הבנתם המחירים יכולים להשתנות בהתאם לגורמים לא צפויים.

כל המחירים אותם נציין הם לפי מ"ר:

  • יציקת בטון לגינה/חצר – החל מ-150 ש"ח ל- 10 ס"מ יציקה.
  • יציקת בטון לבריכה – החל מ-450 ש"ח.
  • יציקת בטון עבור מדרגות (משתנה בהתאם לחיפוי) – החל מ-200 ש"ח.
  • יציקת בטון מוחלק – החל מ-240 ש"ח.
  • יציקת בטון בשיפוע – החל מ-250 ש"ח.
  • יציקת עמודי בטון – החל מ-1,500 ש"ח.
  • יציקת גג בטון – החל מ-300 ש"ח.
  • יציקת עמוד בטון לפרגולה – החל מ-500 ש"ח.

 

כמו כן, נציין כי המחירים משתנים בהתאם לקבלן מולו אתם עובדים, וכמובן בהתאם לניסיון אותו רכש הקבלן. כל שלב בתהליך קבלת ההחלטות חייב להיות שקול, לכן אל תמהרו להגיע לבחירות מוצקות, אלא בחנו את כל הגורמים שציינו מכל ההיבטים. בסופו של דבר, הדרך הנכונה ביותר להגיע לבחירה משתלמת והגונה היא על ידי בחירה בחברה מקצועית. עדיף לשלם יותר וליהנות מהתוצאה למשך שנים ארוכות, מאשר לשלם פחות ולא להרגיש שלמים עם התוצאה הסופית.

יציקת בטון מחיר
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!