יציקת שביל בטון – עד כמה זה יכול להיות מסובך?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת שביל בטון – עד כמה זה יכול להיות מסובך?

מה בסך הכל רציתם? שביל נחמד שיוביל לכניסת הבית? לא מדובר על פרויקט מסובך מדי, אך בכל זאת מדובר על הכניסה לבית, על הרושם הראשוני במילים אחרות… אם כבר השקעתם בעיצוב חדשני לבית, לא תשקיעו בשביל בטון מעוצב? האם אפשר ליצוק שביל בטון לבד? מהן אפשרויות העיצוב העומדות לרשות הלקוח? וכמה כל זה עולה לי? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על יציקת שביל בטון.

יציקת שביל בטון

האם זה כל כך מסובך?

התשובה היא לא. הבעיה העיקרית היא כאשר מדובר על עיצובים שונים וכמובן ייבוא חומרי הגלם. כאשר מדובר על יציקת שביל בטון קטנה, ניתן יהיה לרכוש את כל החומרים הנדרשים, אך סביר להניח שהתוצאה לא תהיה סימפטית כפי שראיתם בתמונות. בשביל ליצור יציקת בטון עליכם להחזיק בפריטים הבאים: רשת ברזל, מלט, ניילון, מוטות ברזל, קרשי עץ חזקים, מסמרים, מעדר, עט חפירה, מיכל לערבוב התערבות ועוד… כל אלה נדרשים כאשר מדובר על מידות קטנות של בנייה. כאשר מדובר על עבודה בסדר גודל גדול יותר יהיה עליכם גם לדאוג למשאית ומשאבת בטון.

אם עדיין אתם בטוחים שתוכלו לעשות זאת באופן עצמאי, הנה לכם שלבי העבודה הבאים: בראש ובראשונה עליכם לשטח את המשטח בצורה סימטרית, לאחר שכל המשטח מיושר הניחו יריעת ניילון בכדי לבודד את יציקת הבטון מהאדמה. כעת זהו השלב לבנות את המסגרת, שלב זה הוא קריטי בכדי לשמור על שביל בטון ישר ומותאם למה שרציתם. בעזרת לוחות העץ אנו יוצרים מסגרת, לאחר מכן נקבע את המסגרת באמצעות מוטות ברזל בדפנות העץ. כעת עליכם למלא באדמה את המרווחים שנותרו בין האדמה לקורת העץ, פרסו רשת ברזל על כל המשטח (באמצע היציקה), ערבבו את המלט עם החול והחצץ לתערובת אחידה, הוסיפו מים בהתאם. 

עכשיו הגענו לשלב האחרון, שפיכת הבטון למסגרת שיצרנו, זאת בהתאם לגובה אותו אנו רוצים. בדרך כלל שביל בטון יהיה בין 10 ס"מ ועד 20 ס"מ. לאחר מכן יש ליישר את הבטון באמצעות מאלג וקרש. חזרו על ההחלקה לאחר שעה על לקבלת תוצאה רצויה. לרוב, מי שאין לו ניסיון בתחום זה לא יצליח ליצור שכבה חלקה, כמו כן ישנו מכשור מקצועי עבור חברות גדולות אשר דואגות ליצירת שכבה חלקה ומעוצבת.

יציקת שביל בטון – מחיר, עיצוב ומה שביניהם

המחיר אותו תשלמו עבור יציקת שביל בטון בחצר הבית הוא בין 150 ש"ח ועד 300 ש"ח. אכן מדובר על מנעד רחב של מחיר, אך מיד נסביר את הסיבות לכך. כפי שאתם בוודאי יודעים ישנו היצע רחב של אנשי מקצוע בתחום השיפוץ והבנייה, כל אחד גובה מחיר בהתאם לניסיון שיש לו, בהתאם למכשור בו הוא משתמש, ובהתאם לקהל היעד שלו. מלבד לכך, המחיר אינו עבור יציקת שביל בטון בלבד אלא גם למטרות עיצוביות. כאשר אתם תרצו בטון מעוצב המחיר יגדל לפי מטר. 

כל השבילים מובילים לבחירת איש מקצוע

בכדי שתוכלו להכיר את כל העיצובים ואת כל האפשרויות העומדות לרשותכם עליכם יהיה לבחור בחברה מוסמכת ומקצועית אשר תלווה אתכם בחידוש הבית. שביל לחצר המוביל לכניסת הבית הוא הדבר הראשון אותו תפגשו כאשר אתם חוזרים הביתה, או כאשר אורחי הבית נכנסים לביקור, יש חשיבות רבה לעיצוב. לכל עיצוב יש בסיס של בטון מוחלק, ככל שאיכות הבטון גבוהה יותר כך אפשרויות העיצוב מגוונות ומאפשרות ליצירתיות של איש המקצוע ושלכם לפרוץ החוצה.

יציקת שביל בטון
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!