יציקות בטון מעוצבות

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקות בטון מעוצבות

חומר הגלם עבור יציקת בטון דקורטיבית זהה, בטון הוא חומר הגלם אשר ישמש אותנו, אך לאחר הצעדים הבסיסיים ליצירת יציקת בטון איש המקצוע יבצע החלקה של המשטח, ישתמש בחיפויים או יציקות בטון מעוצבות כמו בומנייט, אפוקסי, מיקרוטופינג ועוד… כמה יעלה לכם בטון מעוצב?

יציקות בטון מעוצבות

הבדל המחיר תלוי בגודל העבודה

כאשר אנו מסתכלים על עבודות בטון עלינו לקבוע את המחיר לפי מ"ר בודד. כאשר מדובר על יציקות בטון קטנות מן הסתם שהמחיר יהיה גבוה יותר בהשוואה ליציקות בטון גדולות, מעוצבות או שלא. הסיבה לכך היא שעלויות ההובלה וחומרי הגלם נשארים זהים. גם בשביל יציקות בטון קטנות יש צורך במשאבת בטון, עלויות צוות, משאית בטון וכן הלאה… יציקות בטון גדולות יהיו זולות יותר לפי מ"ר. בדרך כלל יציקות בטון קטנות יעלו פי 2 יותר מאשר יציקות בטון גדולות לפי מ"ר.

יציקות בטון מעוצבות – המחיר בהתאם לבחירה שלכם

בטון הוא חומר גלם אשר מאפשר לנו לייצר עולם שלם באמצעותו. לכן, המחיר אינו קבוע מראש אלא לפי העיצוב בו בחרתם. ישנם סוגים שונים של מקרים אשר משמשים אותנו עבור יציקות בטון מעוצבות: מדרגות בטון, בטון מוטבע, בטון מלוטש, קירות אקוסטיים, ספסלים, סיפים, בטון צרוב, אדניות, מדה מתפלסת ועוד. לכל סוג עבודה יש השפעה על המחיר, כמו כן אם מדובר על עבודות עיצוב חוץ או פנים.

בטון צרוב

יצירת בטון צרוב הוא שילוב של חומר הגלם לאחר פינוי האדמה, עבודת בטון מוחלק סטנדרטית, פיזור חומצה מיוחדת אשר תקנה למשטח הבטון מראה אותנטי. לאחר מכן בעל המקצוע משתמש בחומר אשר משמר את מראה המשטח.

רצפת אפוקסי

אפוקסי הוא החומר אותו אתם מכירים כרצפה במקומות מסחריים, חניונים ועוד… מדובר על חומר חזק ועמיד. בכדי לייצר רצפת אפוקסי יש להתחיל בשכבת בטון רגילה ולאחר מכן מיישמים שכבת אפוקסי עליה.

בטון מוטבע

בטון מוטבע הינו משטח אשר אינו מוחלק בסיום העבודה. בטון מוטבע מקבל צורה בהתאם להטבעות אשר בוצעו בשטח. בסיום העבודה מטביעים על המשטח הדפס דקורטיבי לפי בחירת הלקוח, ישנו מגוון רחב של אפשרויות בחירה. ניתן לבחור בין ריצוף מאבן אמיתית או דמוי.

בטון מעוצב – האם זה כדאי?

היתרון שיש לבטון מעוצב על פני סוגי עיצובים אחרים הוא השילוב בין המבנה ובין העיצוב שלו, השילוב נעשה באופן טבעי יותר ומותאם. כמו כן, מגוון האפשרויות אשר עומדות לרשותנו הן רבות, כך גם המחיר משתנה בהתאם. ניתן לבחור בכל אחד מהסוגים שבחרנו, אם עדיין התקציב לא מאפשר לכם להיעזר בבטון טהור ניתן בחלק מהמקומות לבחור בדמוי בטון או בחיפויים. 

לא רק עיצוב!

יציקות בטון מעוצבות מאפשרות לנו להנות כמובן מעיצוב עמיד ואותנטי, אך לא די בכך. החומר ממנו בנוי המבנה משפיע על עוד גורמים כמו יציבות ושינויי אקלים אשר לא ישפיעו על תכולת המבנה. כאשר אנו בוחרים בבטון כחומר הגלם הראשי שלנו אנו נהנה מבידוד טמפרטורה, יציבות של המבנה, ועמידות אשר תחסוך מאיתנו קריאה לאיש מקצוע באופן תדיר. 

רוצים תוצאה מדויקת? בחרו בחברה מקצועית!

לאחר שהכרנו מהן יציקות בטון מעוצבות כעת אנו יודעים למה לצפות. היצע הבחירות רחב, אך כמו כן גם היצע החברות אשר יוכלו להעניק לכם שירות. בכדי להגיע לבחירה מדויקת עליכם לסנן חברות ואנשי מקצוע אשר אינם רלוונטיים. כאשר יש לכם שורה של בעלי מקצוע מולם תרצו לעבוד הגיעו לפגישת ייעוץ אשר בה תוכלו לחתום את הבחירה שלכם.

יציקות בטון מעוצבות

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

פינוי דירה מהיר ויסודי במחיר המשתלם ביותר – שי פינוי דירה

כאשר מתכננים פינוי דירה, המחיר הוא לעתים קרובות שיקול מכריע בבחירת חברת הפינוי. עם זאת, חשוב לא להתפשר על האיכות והמקצועיות לטובת מחיר נמוך יותר. המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין עלות לתמורה, ולבחור חברה שמציעה שירות מעולה במחיר הוגן וסביר.

השגת הגימור המושלם: החלקת בטון לבתים פרטיים

כשמדובר בבתים פרטיים, האופן שבו משטח בטון נראה ומרגיש יכול לעשות הבדל גדול. החלקת בטון לא רק משפרת את האסתטיקה של החלל אלא גם משפרת את עמידותו ואורך חייו. השקעה בהחלקת בטון לבית הפרטי שלכם יכולה להשתלם בטווח הארוך, שכן היא מספקת גימור מלוטש ומצוחצח המוסיף ערך מוסף לנכס שלכם.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!