יציקת בטון על בטון קיים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת בטון על בטון קיים

קורה לעיתים קרובות בהם ישנו צורך בחידוש יציקת בטון על בטון קיים מסיבות שונות. הסיבות הן החל מתיקוני בטון ועד עיצוב מחדש למבנה קיים. דרכי העבודה על בטון קיים שונות מאשר יציקת בטון על משטח אדמה נקי, הצורך בליווי מקצועי הינו חובה ולא בגדר המלצה על מנת להגיע לתוצאה הנכונה. מהן הסיבות ליציקת בטון נוספת?

יציקת בטון על בטון קיים

עבודה עצמאית – זה עלול להיגמר רע

כל אחד יכול לרכוש את החומרים ליציקת בטון ולבצע את היציקה באופן עצמאי ללא ליווי מקצועי, האינטרנט מלא במדריכים אשר יסבירו לכם שלב שלב כיצד לפעול, אך ללא ניסיון הסבירות לקבלת תוצאה לא מדויקת גבוהה. במקרה בו ביצעתם את עבודת יציקת הבטון ללא ליווי מקצועי והעבודה אינה ישרה, מחוספסת, בעלת פגמים וכד', עליכם יהיה להוסיף שכבת בטון על המשטח הפגום, לכך יש מספר אמצעים:

החלקת בטון בהליקופטר – אתם בוודאי כבר מדמיינים דברים אחרים בראש, אך החלקת בטון באמצעות הליקופטר הוא למעשה החלקה באמצעות מכשיר ייעודי להחלקת בטון. בזכות מכשיר זה ניתן יהיה לבצע את העבודה באופן מדויק על ידי קביעת רמת וסוג הגימור, צבע ועוד. להחלקת בטון באמצעות הליקופטר יש מספר שלבים על מנת שהתוצאה תהיה מדויקת ויוקרתית.

מדה מתפלסת – מדובר על משטח אחיד ודק המונע הצטברות של לכלוך בין המרצפות. מדה מתפלסת מיועדת לתנאי מזג אוויר קיצוניים, שמש וסערות ומתאימה מאוד למקומות חיצוניים. מדה מתפלסת מתאימה למצבים בהם אתם רוצים לשקם את יציקת הבטון הנוכחית שלכם. 

יציקת בטון על בטון קיים – מתי יש צורך בכך?

במקרים בהם יש סדקים במרצפות הבטון, במקרים בהם המשטח אינו ישר ובמקרים בהם אתם מעוניינים ביציקה יותר מודרנית ומקצועית תוכלו ליצור יציקת בטון חדשה. האפשרויות אשר עומדות לרשותכם מגוונות, השאלה היא מה הרצון שלכם. רבים בוחרים לתקן את הנזק הקיים על ידי יציקת בטון זהה על הבטון שניזוק, זאת באמצעות אותו החומר בדיוק. 

שימו לב, על מנת שתוכלו לייצר משטח בטון חדש ועמיד, עליכם יהיה לייצר שכבת בטון עבה יחסית, בין 10 ס"מ ועד 20 ס"מ, יש לקחת זאת בחשבון.

עם זאת, ישנם מקרים בהם ניתן למצוא אלטרנטיבות למשטחים דקים יותר העשויים בטון, זאת באמצעות האמצעים שציינו לעיל. בנוסף, על מנת לייצר שכבת בטון עמידה וחזקה ניתן להוסיף חומרים כמו אפוקסי על המשטח החדש, חומרים אשר תורמים ליציבות ועמידות הבטון. 

נדגיש, יש הבדל בין תיקון לבין שיקום הבטון. תיקון אינו מתקשר באופן ישיר לאסתטיקה אלא "לעיגול פינות". תיקונים לרוב יהיו גלויים לעין, המראה המקורי של המשטח אינו יחזור לקדמותו. מצד שני, כאשר מדובר על שיקום משטח העבודה היא הרבה יותר עמוקה. על מנת להבטיח שהנזקים לא יחזרו יש לבחון תחילה את שורש הבעיה למצב הנוכחי, לבחון את העבודה שנעשתה (שכבות הגנה וכו'), יש ללטש את הבטון ובמקרים חריגים אף לצרוב אותו על ידי שימוש בחומצה. רק לאחר מכן יהיה ניתן להתחיל בעבודת השיקום על מנת לקבל תוצאה כחדשה. 

יציקת בטון על בטון קיים – כיצד נמנע מלהגיע למצב הזה?

הכל מתחיל ונגמר בבחירות שלכם, הבחירות הראשוניות שלכם. בחירת איש מקצוע נכון מעולם לא הייתה רלוונטית כל כך כאשר מדובר בנכס בו אתם נמצאים ביום יום. ברגע בו תבחרו איש מקצוע מוסמך, בעל ותק ומקצועי לבצע את עבודות קבלן שיפוצים עבורכם תראו עד כמה התוצאות עמידות ואסתטיות לאורך השנים.

יציקת בטון על בטון קיים
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!