יציקת בטון בשיפוע

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת בטון בשיפוע

כמעט בכל מקום בו תעברו תוכלו לראות בטון הנמצא בשיפוע בשל סיבות שונות, החל מכבישים ומקומות תעשייתיים ועד לתעלת הניקוז בבית השימוש. ישנן מטרות שונות ליצירת שיפוע, על מנת להפוך את תעלת הניקוז לאפקטיבית יותר, בכדי למנוע עובש, וכניסות לחניה, מעבר נכים וכן הלאה… האם יש צורך באיש מקצוע בכדי ליצור יציקת בטון בשיפוע?

יציקת בטון בשיפוע

יציקת בטון בשיפוע – למה זה קריטי?

יציקת בטון בשיפוע מחייבת את בעל המקצוע לעבוד על פי מידות מדויקות בכדי להבטיח את יעילות השיפוע. אנו פוגשים בצורך בשיפוע בעת יציקת הבטון עבור מרזב, תעלות ניקוז, מדרכות, כניסה לחניה וכן הלאה… אם ניקח לדוגמא את תעלת הניקוז, כאשר ישנו שיפוע לא מדויק, יעילות השיפוע אינה תעבוד בדרך הרצויה והדבר ישפיע עלינו ביום יום. שיפוע לא נכון יכול לגרום להצפות, בלאי הנוצר מהמים, ריח של ריקבון ועוד… לכן, השיפוע חייב להיות בעל מידות מדויקות, לא גדול מדי כדי לא לגרום לסתימות ולא קטן מדי כדי לאפשר יעילות מדויקת.

מה הבעיה לעשות את זה לבד?

ישנם מקרים בהם בהחלט תוכלו לבצע את עבודות השיפוע בעצמכם, במיוחד כאשר מדובר על שיפוע המיועד לבית. עליכם יהיה לרכוש את המוצרים הנדרשים כדי לקבל תערובת בטון טובה ולאחר מכן באמצעות מסגרת מתאימה תוכלו לייצר את השיפוע. יש להדגיש, כנראה והבטון בשיפוע אותו תעשו לבד לא יהיה אסתטי למראה, נדרשת החלקה בסוף העבודה, וכאשר מדובר על ניקוז, ללא מידות מדויקות היעילות של הניקוז פוחתת.

אם מדובר על רמפה לחניה והאסתטיקה של השיפוע אינו מפריע לכם, אין מדובר על תורה מסיני ותוכלו לבצע זאת באופן עצמאי. המחיר עבור יציקת בטון בשיפוע מקצועית לכניסה לחניה תעלה לכם בין 250 ש"ח ועד 400 ש"ח. אנו נזכיר כי רמפה לחניה עדיין חייבת להיעשות בצורה מקצועית על מנת לשמור על ביטחונכם, וכמובן שתהיה יעילה ככל הניתן.

יציקת בטון בשיפוע – כיצד זה עובד?

כאשר אתם תבחרו לעבוד מול איש מקצוע אשר ילווה אתכם בתהליך, תוכלו לראות כיצד החישוב שנעשה הינו בשיקול דעת. העבודה מתבצעת תחילה על ידי סקירה של המקום, חישוב המידות הנדרשות בהתאם לגובה השיפוע או יעילות הניקוז. כמו כן, כאשר הקריאה לאיש מקצוע נעשית עקב נזק או חוסר יעילות חשוב לא לגעת במוצר ולהשאירו כפי שהוא. ככה ניתן יהיה לראות מהי מקור התקלה ולפעול בהתאם, ייתכן והעבודה תהיה פשוטה מכפי שאתם חושבים. 

לאחר חישוב המידות הנדרשות יש ליצור משטח עבודה נקי, לאחר מכן יש לגדר את שטח השיפוע בצורה מוקפדת כדי שלא יזלוג בטון לשטח לא רצוי. כעת ניתן יהיה להכין תערובת אחידה של בטון בשילוב חול ומים עד לקבלת תרכובת אחידה ללא גרגרי חול. כעת ישפוך בעל המקצוע באופן מתון את יציקת הבטון על גבי המשטח ויצור את השיפוע הנדרש. לאחר ייבוש יהיה ניתן לבחון האם נדרשת עוד שכבת בטון, או שאפשר כבר להתחיל ביישור והחלקת המשטח עד לקבלת משטח אחיד. כמו כן, אם תרצו ניתן יהיה לבחור בחיפוי מתאים, ריצוף, ועיצוב אשר יתאים לאופי המקום.

לסיכום

הצורך באיש מקצוע למטרת שיפוע בטון הינה קריטית לפי דעת רוב, במיוחד כאשר המטרה של השיפוע אמורה לשרת אתכם ביום יום. מידות השיפוע יהיו מושפעות מתוך גורמים שונים הקשורים בסביבה שלכם, במטרה שלכם ובתקציב. אנו ממליצים לבחור בקפידה את איש המקצוע אשר ישרת אתכם בתהליך זה, רק ככה תוכלו להגיע לתוצאה רצויה אשר תשמר לשנים ארוכות.

יציקת בטון בשיפוע

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

פינוי דירה מהיר ויסודי במחיר המשתלם ביותר – שי פינוי דירה

כאשר מתכננים פינוי דירה, המחיר הוא לעתים קרובות שיקול מכריע בבחירת חברת הפינוי. עם זאת, חשוב לא להתפשר על האיכות והמקצועיות לטובת מחיר נמוך יותר. המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין עלות לתמורה, ולבחור חברה שמציעה שירות מעולה במחיר הוגן וסביר.

השגת הגימור המושלם: החלקת בטון לבתים פרטיים

כשמדובר בבתים פרטיים, האופן שבו משטח בטון נראה ומרגיש יכול לעשות הבדל גדול. החלקת בטון לא רק משפרת את האסתטיקה של החלל אלא גם משפרת את עמידותו ואורך חייו. השקעה בהחלקת בטון לבית הפרטי שלכם יכולה להשתלם בטווח הארוך, שכן היא מספקת גימור מלוטש ומצוחצח המוסיף ערך מוסף לנכס שלכם.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!