החלקות בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

שוקלים לבצע החלקת בטון ומחפשים מידע מקצועי נוסף על הנושא? בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל מה שצריך לדעת על החלקות בטון החל ממה זה בעצם החלקת בטון, איך מתבצע התהליך בפועל, איפה ניתן לבצע את זה, מהם היתרונות של שיטת יישום זו ומה מיוחד בה בהשוואה לפתרונות אחרים וכמובן מה המחיר של החלקות בטון.

החלקות בטון

מה זה החלקת בטון?

בטון תמיד היה וכנראה שגם תמיד יהיה אחד מחומרי הבנייה הכי מבוקשים ופופולאריים. יחד עם זאת, מבחינה אסתטית ועיצובית, החלקת בטון נכנסה לתודעה רק בשנים האחרונות. החלקת בטון הוא תהליך המתאים כאשר אנו רוצים לבצע סוג של ריצוף עם רמת גימור חלקה, מבריקה המשדרג באופן ניכר את מראה הרצפה מבלי שנוכל להבחין היכן בדיוק רצפת הבטון ממוקמת. כאשר בוחרים להחליק בטון ניתן להגיע לתוצאה מרשימה וייחודית. הרעיון שעומד מאחורי החלקות בטון הוא שאנו יכולים לשנות את היציקה הבסיסית שלו ולשדרג אותה הן מבחינה פרקטית והן מבחינה דקורטיבית.

איפה ניתן ליישם החלקת בטון?

בעיקרון ניתן ליישם החלקות בטון בכלל חלל, גם באזורים פנימיים כמו למשל בסלון המרכזי והמטבח ואפילו בחדר השינה וגם בחללים חיצוניים כמו בחניות, שבילים המובילים לכניסה לבית, מרפסות, אזורים מסחריים ועוד. כאשר אנו בוחרים ליישם החלקת בטון, הרבה פעמים נבחר להתייחס לתהליך בהיבט. האסתטי והעיצובי. תמיד נרצה להתייחס לאווירה, לנסות ולהבליט רהיטים מסוימים ואף לעתים נבחר לצרוב את הבטון כדי שהגוונים הבהירים בו יובלטו.

איך מבצעים החלקת בטון?

מדובר בתהליך רב שלבי הדורש ידע, ניסיון ומקצועיות רבה. הנה כמה מהשלבים העיקריים המתקיימים בעת תהליך של החלקת בטון.

  1. הכנה של המשטח המיועד-. לעתים יש צורך לפרק את הריצוף הקיים ולפנות את האריחים המיועדים לאתר פסולת. המשטח חייב להיות ישר ומהודק בצורה מקצועית.
  2. יציקת הבטון – מדובר בבטון משופר החלקה ולא בבטון רגיל שאנו מכירים מבניה מסורתית. המחיר שלו יחסית גבוה והוא משלב גם חומרים נוספים כמו מלט וחול.
  3. פילוס הבטון לגובה הדרוש.
  4. ייבוש – כדי שניתן יהיה להחליק את הבטון, חשוב לייבש אותו עד ל-90% ייבוש. זה מאוד משתנה בעונה בשנה, לעתים הבטון מתייבש ממש מהר ולעתים נדרש יותר זמן.
  5. יישום חומר מקשר – שילוב של חומר מקשר באבקה. בשלב זה מפזרים את הצבע שבחרנו על הבטון עצמו. מדובר בתהליך ידני המאפשרת לחזק את הגוון של הבטון.
  6. החלקת הבטון באמצעות מכשיר הנקרא הליקופטר – מדובר במכשיר עם להבים וכנפיים אשר מחליקות את הבטון.

עשוי לעניין אתכם: החלקת בטון קיים.

החלקות בטון – כמה זה עולה?

כעת תוכלו להתרשם מטווח המחירים המומלץ לעבודות הקשורות להחלקות בטון. כמובן שכל קבלן או שיפוצניק המתמחה בעבודות בטון מתמחר את העבודה בצורה שונה ולוקח בחשבון מאפיינים שונים.

  • החלקות בטון באמצעות הליקופטר – 25-50 ש“ח למטר רבוע – לא כולל את עלות היציקה.
  • החלקות בטון ידניות באמצעות מיניקופר – 15-25 ש“ח למטר רבוע – לא כולל את עלות היציקה.
  • יציקות בטון צרוב – 250-350 ש“ח למטר רבוע.
  • צריבות בטון – 200-350 ש“ח למטר רבוע.
  • מריחת סילר על הבטון – 30-80 ש“ח למטר רבוע – לא כולל את עלות היציקה.

רוצים לבצע החלקות בטון ומחפשים קבלן בטון מקצועי? אנו במרכז הבטון עובדים עם קבלני הבטון המובילים בישראל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ויעיל. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר ולהוזיל את עלות החלקת הבטון בעשרות אחוזים. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם ולענות לכם על כל השאלות.

מדריך להחלקות בטון

העיצוב והשימוש בבטון מוחלק הופך בשנים האחרונות נפוץ יותר ויותר בבתים פרטיים. אולם, זה כאמור, רק בשנים האחרונות. בעבר, השתמשו בבטון מוחלק כמעט אך ורק במבנים וחללים תעשייתיים שונים כגון חניונים, מפעלים וסנדאות עבודה, מחסנים, מוסכים, וכדומה. למעשה, כמה מיתרונותיו הבולטים של הבטון כגון עמידותו הגבוהה כל כך, עלות היישום הזולה שלו והאפשרות הנוחה ליישם אותו בכל מקום, הופכים אותו לחומר ֹאידיאלי לריצפה וכן לקירות של חללים תעשייתיים כמעט מכל הסוגים.

 

עם השנים, ׳זלג׳ השימוש בבטון מוחלק גם למשרדים יוקרתיים כגון משרדים פרטיים בסטנדרט עיצובי גבוה במיוחד, משרדי חברות הייטק ומשרדים של חברות ענק אחרות, לחנויות יוקרה ובתי עסק שונים, למאפיות, מרפאות, בתי יוקרה ולבתים פרטיים רגילים.

מסלול זה, מן החללים התעשייתיים, דרך משרדי היוקרה ועד לבתי המגורים, נסלל בעיקר על ידי אדריכלים, שנהגו להתשמש בו לשימושים תעשייתיים, אך הכירו ביתרונותיו העצומים של הבטון ו׳לקחו׳ אותו אל מבנים מסוגים רבים אחרים. דרך זו מלמדת על התאמתו של ׳מוצר׳ זה כמעט לכל חלל עבודה / מגורים או אחסנה שהוא. יישומו של החומר בכל אלה התאפשרו בזכות תכונותיו ויתרונותיו הרבים והמהותיים של בטון מוחלק.

 

מדריך להחלקות בטון – יתרונות וחסרונות המוצר

יתרונות:

  1. עיצוב, עיצוב ושוב פעם עיצוב – הבטון המוחלק הוא כחומר ביד היוצר ולמעשה הינו כמו בד ציור, המאפשר ליצור עליו כל ביטוי דו-מימדי! ניתן לקבל אותו בכל צבע וגוון, ליצור שילובי צבעים מיוחדים, ליצור אפקטים עיצוביים ללא גבול, מרצפה בגוון אחיד, דרך שילוב גוונים ודוגמאות, אפקטים מיוחדים (כגון חיקוי רצפת שיש) ועד ליצירת ׳הדפסים׳ של אלמנטים שונים כגון לוגו בית העסק על הרצפה! (כיוון שגם הקירות עשויים להיות מבטון מוחלק, ניתן אפילו ליצור לוגו או כיתוב שמתחיל על הקיר וגולש וממשיך על הרצפה, או על הקיר המשיק לו). ניתן ליצור שילובים ו׳התכתבות׳ עם קירות החדר / החלל או עם אלמנטים אחרים הקיימים בו, ליצור אותו באפקט גימור מט, מבריק או ניטרלי (נטורל)… ועוד ועוד. המגבלה היחידה כמעט היא כושר הדמיון שלכם ושל האדריכלים ומעצבי הפנים. את הגימור הסופי מקבלים, כמובן, בעת יישום שכבת המגן של הרצפה / הקיר ועל כך, בהמשך.
  2. עמידות פיזית וכימית ללא תחרות – כפתרון ריצוף מועדף במפעלים, חניונים, מוסכים וכדומה, לבטון (רגיל או מוחלק) חוזק מבני ללא תחרות ועמידות בפני כל משקל ומשא. אם תרצו, ניתן לנסוע עליו עם כל רכב בכל משקל (למשל ביישום בחנייה, בשביל גישה וכדומה. לצורך כך יש רק לוודא שגם התשתית עליו הוא מיושם עמידה במשקלים שיועמסו עליה). כמו כן, ביישום מקצועי, לבטון עמידות יוצאת דופן בפני חומרים כימיים, כך שאינו נפגע מחומרי ניקוי, חריפים ככל שיהיו. בפרמטרים אלה, בהשוואה לכל פתרון ריצוף אחר – כגון גרניט-פורצלן, קרמיקה, דק עץ, ריצוף שיש או כל פתרון ריצוף אחר – הבטון לא משאיר ל׳מתחרים׳ שום סיכוי.
  3. עלות – נוסף ליתרונותיו האחרים, מבחינת עלויות, יישום של בטון מוחלק הוא אחד מפתרונות הריצוף הזולים ביותר.
  4. שליטה בהחזרת האור – בהמשך ליתרונות העיצוביים שהוזכרו לעיל,  היכולת לקבוע את הצבע, הגוון והגימור של הריצוף (מט או מבריק או נטורל) מאפשרת לכם לתכנן מראש ולהשפיע באופן מכוון על כמות האור המוחזר מרצפת בית העסק / בית המגורים / המפעל, החצר או כל מקום אחר. צבעים בהירים יחזירו כמות אור גדולה ויצרו חללים מוארים יותר ולהיפך. במילים אחרות, השימוש בבטון מוחלק מאפשר לכם להשפיע רבות על כמות האור ופיזורו בחלל בו הוא מיושם, כך שעם אותו ריצוף, רק בגוון או גימור שונים, ניתן ליצור חדרים בעלי כמות אור ופיזור אור שונים, הכל בהתאם לצרכים.

חסרונות:

באופן כמעט פרדוקסלי, חסרונותיו המעטים של הבטון המוחלק אינם נובעים מן החומר עצמו, אלא מ׳סביבתו׳. כך למשל

  1. קרקע שהינה פעילה עדיין ואינה יציבה, עלולה לגרום להופעת סדקים בבטון.
  2. אם מאיזושהי סיבה נדרשים קידוח או ניסור של רצפת הבטון (למשל לצורך תיקון או שידרוג תשתית חשמל / מים העוברת תחתיו) יהיה קשה לסגור את החור / הפתח בצורה חלקה שמשתלבת במדויק עם הגוונים שמסביב לאזור התיקון. במקרים כאלה נדרש ידע מעמיק וניסיון מקצועי רב על מנת לבצע את התיקון באופן שלא יורגש. לחילופין, ניתן ליצור באזור התיקון שבוצע אפקט עיצובי אחר, כגון שינוי גוון או יצירת אפקטים שונים בטכניקה המכונה ׳צריבה׳, כך שייראה כאילו אזור זה תוכנן מראש להיות כך.
  3. חומרי הציפוי של בטון מוחלק הינם רגישים לחומרים חומציים.

ראו גם: בטון חשוף.

הכנות לפני היציקה

אם בחרתם בפתרון של ריצוף בבטון מוחלק, יש לוודא היטב שהתשתית עליו מיושם הבטון הינה יציבה מספיק מבחינה טופוגרפית וישרה (מפולסת) מספיק. על מנת לקבל תוצאה טובה וכדי להימנע מבזבוז כספים רבים וזמן יקר, נדרש שבדיקות אלה יבוצעו על ידי מודד מקצועי ואיש מקצוע מנוסה ביציקות בטון מוחלק.

כמו כן, בדומה להכנות לפני צביעת קיר, יש להכין את השטח ליציקה על ידי יישום של שכבת יסוד. שכבה זו גם מקשרת בין הבטון לתשתית שתחתיו וגם אוטמת את שכבת התחתית ובכך מאפשרת יישום יציקת בטון אחידה ואיכותית.

 

בזמן יציקת הבטון

יציקת בטון מבוצעת, כידוע, בבת אחת על שטחים גדולים, ובנוסף הינה עמידה מאוד, כלומר, אינה ניתנת ליצירת שינויים בדיעבד בקלות. בדיוק מסיבה זו נדרשים תכנון מקצועי ויישום מדויק. יש לשמור על פתחים חיוניים כגון פתחי ניקוז ברצפה ופתחי תשתיות נוספות ברצפה / בקירות. כמו כן יש לשמור או ליצור את השיפועים הרצויים בהתאם למיקום: ביציקת בטון מוחלק בחנייה או בחצר, יש לוודא שמי הגשמים / ההשקייה יזרמו באופן טבעי למקום הרצוי; בחדר האמבטיה יש לשמור על שיפוע קל לכיוון פתחי הניקוז ובסלון ובשאר החדרים ניתן ליצור שיפוע לכיוון הרצוי, מה שייקל מאוד על ניקוי ושטיפת הרצפה ויחסוך זמן ומאמצים בכל ניקוי ושטיפה לשנים ארוכות.

 

השלבים שלאחר יציקת הבטון

לאחר ביצוע היציקה ולאחר שהתייבשה, מבוצעים השלבים הבאים:

  • החלקה – על פי רוב בעזרת מכשיר ׳הליקופטר׳ – למרות שכבר עם ביצוע היציקה מבוצעת החלקה של הבטון, הרי שהיא ברמה ראשונית בלבד. הבטון שמיד לאחר היציקה והייבוש יהיה עדיין מלא בבליטות ובנקבים קטנים. לכן עוברים על כל שכבת הבטון עם מכשיר המכונה ׳הליקופטר׳. מכשיר זה מצוייד במשטח המסתובב במהירות גבוהה, אליו מחוברים ׳פלאחים׳ או להבים. אלה יוצרים פעולת שיוף ומחליקים את שטח היציקה ברמה גבוהה בהרבה מן ההחלקה הראשונית. עבודה מקצועית עם ההליקופטר מאפשרת יישום מיטבי של שכבת הציפוי שתבוא מעל הבטון. בשלב הזה התוצאה היא רצפה חלקה מאוד, אך עדיין יש בה נקבים זעירים והיא איננה מבריקה עדיין.
  • ציפוי במיקרוטופינג או באפוקסי – בשלב זה מורחים על משטח הבטון שכבת ציפוי והגנה. על פי רוב תהיה זו שכבה מסוג מיקרוטופינג. שכבה זו ממלאת חרירים זערוריים, מכסה בליטות זעירות ויוצרת שכבה חלקה ואטומה כזכוכית. יתרונה החשוב הנוסף של שכבה זו הוא עמידותה יוצאת הדופן כנגד שחיקה מכל סוג: מחומרי ניקוי חזקים ועד לשפשופים ושריטות בשל גרירת רהיטים כבדים וכדומה על הרצפה. ציפוי הרצפה בשכבת אפוקסי (במקום במיקרוטופינג) יוצר מראה ותחושה שונים, כאלה שאנו רגילים לקשר יותר עם חללים תעשייתיים או עם אולמות תצוגה. עם זאת, ניתן כמובן לבחור בו גם למשרדים / בתים. אחרי הכל, כאמור, עד לאחרונה כל השימוש בבטון המוחלק היה שמור כמעט רק למבנים תעשייתיים.

החלקת בטון בהליקופטר

הכירו את שיטת החלקת בטון בהליקופטר. זוהי הדרך המושלמת לרצף שטחים גדולים בשיטה הכי מתקדמת, חדישה ואסתטית שיש. אותה גילו מיטב אנשי המקצוע והמומחים בתחום החלקת הבטון. השימוש בהליקופטר למטרת החלקת בטון הוא הפתרון הנכון, הנאה והמקצועי ביותר שניתן לבקש עבור מי שמבקש ליצור משטח מוחלק באחידות מושלמת ובנראות היפה ביותר שניתן לבקש. 

באמצעות הטכניקה, הטכנולוגיה והכלים הטובים והחדישים ביותר בשוק היום עבור שיטה זו, ניתן ליצור משטח בטון אשר נהנה משתי מטרות חשובות ועיקריות. האחת, אסתטיקה מדהימה למשעי. והאחרת קרקע בה ניתן לעשות את השימוש המקצועי ביותר הניתן. החלקת בטון בהליקופטר נועדה עבור מיני סוגים של שטחים. 

 

וכך, מצד אחד, שיטת החלקת בטון בהליקופטר מבוקשת עבור החלקת שטחים גדולים ומסחריים כגון מפעלים, מבני תעשיה, חניונים ציבוריים, גני, אולמות ומתחמי אירועים, חניונים, ושלל מקומות ציבוריים אחרים. בכל הקשור למבני התעשייה, החלקת הבטון מקנה לאלו האחרונים את המראה המתועש והחלק הנחוץ עבורם. ואת אלו ניתן אף לשלב עם צבעים מיוחדים אחרים. 

ומצד שני, ברת שימוש גם עבור מרחבים ומבנים פרטיים של אנשים פרטיים. בטון מוחלק יכול לשמש למגוון צרכים פרטיים כגון ריצוף פנים הבית, חניונים, חניות, מדרכות דקורטיביות, כניסות ועוד. וכאן, ניתן תוקפה של החלקת הבטון במגזר הפרטי בהינתן מענה ראוי ובזמן עבור כניסת אנשים פרטיים לבית חדש או לחילופין אם ישנו צורך בשיפוץ. החלקת בטון בהליקופטר מעניקה עבור המבנים הפרטיים את המקצועיות הראויה, עמידה בפני תוי התקן הנחוצים, ועמידות בפני שחיקה.

מהו למעשה הבטון המוחלק ובמה הוא מתעלה על שיטות אחרות?

בטון מוחלק הוא התוצר הסופי הנובע מפעולה מקצועית הנקראת כמובן, החלקת בטון. החלקת בטון היא שיטה בה משטח בטון מוחלק במראה ובמרקם דמוי ריצוף חלק ונקי. הבטון המוחלק למעשה מורכב מבטון רגיל. באמצעות הליך אשר נקרא הליך יציקה סטנדרטי, נוצר הבטון המוחלק באמצעות הוספת פיגמנטים לבטון הרגיל. 

לאחר מכן, הבטון עובר החלקה באמצעות מכשור ייעודי. ניתן להחליק את הבטון בהתאמה לצורך המבוקש. כך שיתקבל מראה נקי ברמת הגימור המבוקשת או הנדרשת, בהתאם לצורך. למשל, החלקת בטון בהליקופטר מקנה לבטון מרקם ומראה דמוי ראי, וזאת עקב להבי המתכת של ההליקופטר.

יתרון משמעותי מאד של שיטת החלקת בטון בהליקופטר הוא העלויות ההגונות וההוגנות. עקב היותו של הבטון חומר שעלותו נמוכה יחסית, כך גם בהתאמה פוחתת משמעותית עלות הריצוף. דבר אשר מורגש ביתר שאת כאשר מדובר בשטחים גדולים. חשיבות נוספת היא עצם השימוש בהליקופטר. אשר עקב יתרון מרכיביו, הוא להביו החדים, ניתן להחליק בצורה מושלמת את המשטח. 

בנוסף לכך, שיטה החלקת בטון בהליקופטר מקנה אפשרויות עיצוב שונות ומיוחדות עבור הלקוח באמצעותה ניתן לעשות שימוש אחר וייחודי בבטון כדוגמת הוספת מרקמים, פיגמנטים וצבעים לבטון, וכך מתקבל משטח יפהפיה ובצבעים שונים ומגוונים. שלישית, החלקת בטון בהליקופטר מתבצעת באופן מהיר יחסית, ומכאן יתרון נוסף ומשמעותי של שיטה זו והוא- חסכון בזמן.

כיצד מתבצעת החלקת בטון בהליקופטר הלכה למעשה?

פעולת החלקת בטון מונה מספר שלבים עיקריים, אשר מהווים את התוצאה הסופית, המלאה והמושלמת של בטון מוחלק, אחיד ויפה. ההליקופטר, מתוקף תפקידו כמכשיר ייעודי בעל להבים מסתובבים, הוא הגורם העיקרי בזכותו ניתן להגיע לתוצאה שכזו.

תחילה, מבססים את הכנת התשתית באמצעות ישור השטח. מיישרים את השטח באמצעות מכונות המיועדות בדיוק למטרה זו. לאחר שהשטח יושר כראוי, ללא בורות, משקעים או גבעות באדמה, ניתן לגשת לשלב הבא.

בשלב הבא מתגבשת הכנת התשתית. והיא כוללת ישור השטח, ולאחר מכן הנחת רשת ברזל על השטח המיושר, והליך פילוס הרצפה. במהלך שלבים אלו, יש לדאוג להרטיב את הבטון על מנת למנוע התחממותו היתרה.

החלקת הבטון בהליקופטר מתבצעת ע"י ריצוף הבטון והחלקתו. פעולה זו מתבצעת הלכה למעשה באמצעות מכשיר הליקופטר במספר שלבים הכרחיים. ראשית, יש לבחון טרם תחילת העבודה, את מטרת החלקת הבטון והתכלית אשר לשמה נתכנסנו. בעל המקצוע בפגישה עם הלקוחות, מבצע איתור הצרכים מבעוד מועד, הגדרתם ואם אפשר אף ציורם, יבטיח הצלחה בהמשך הדרך בביצוע החלקת הבטון בהליקופטר בפועל.

שנית, השלב התיאורי והציורי מקבל חיים. וכך בשלב זה יש לבצע את השלב הראשוני כמוזכר לעיל. והוא, יישור כללי של השטח. כאמור לאחר היישור, יוצקים לשטח המוחלק את הבטון, ומבצעים את היישור עד קבלת משטח אחיד. 

בשלב השלישי והאחרון, מתבצע הליך הנקרא חריצה בבטון, ומשמעותו השחזת הבטון לאורך, לרוחב ולעומק. לאחר חריצת הבטון, והתייבשותו, מסיימים באיטום הבטון באמצעות חומר מיוחד הנקרא סילר. מושחים את משטח הבטון בסילר, ותפקידו להעניק למשטח מראה מבריק ולמנוע ספיגה של מים. בסיום שלב זה, מיטיבי לכת אף יצפו את משטח הבטון בחומר הנקרא אפוקסי, אשר תפקידו להקנות למשטח עמידות נוספת.

ולסיום, מי הוא בעל המקצוע המתאים ביותר למשימה?

עבודה מסוג החלקת בטון בהליקופטר מצריכה אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים המתמחים בתחום זה וכמובן שימוש בכלים מתאימים בעלי טכנולוגיה מותאמת ומתאימה. מאחר שמדובר בפעולת בסיס, אשר מהווה את הבסיס לכל פעולה שתילווה לכך ועל בסיס זה מורכבים היסודות. יש לוודא כי הפעולה תיעשה בצורה המקצועית ביותר, ואם אפשר ע"י בעלי מקצוע בעלי ניסיון וידע רב. 

כמו כן יש להקפיד כי טרם הפעולה עצמה, יינתן ייעוץ מקצועי, נהיר ומובן, אשר יעניק ללקוח את כל המידע הדרוש לו על מנת לגבש החלטה באופן הנאות ביותר. כמו כן, בחירה נכונה של בעל מקצוע מקצועי ומיומן תחסוך עבור הלקוח זמן ומשאבים יקרי ערך ותבטיח ביצוע עבודה ללא פשרות.

יתרונותיו הרבים של הבטון המוחלק הופכים אותו שכיח יותר ויותר בחללים לעסקים ולמגורים מכל הסוגים. על מנת למצות את שלל אפשרויות העיצוב, מומלץ מאוד להתרשם מפרויקטים אחרים שבוצעו בטכניקה מדהימה זו ולקבל השראה וכמובן – להיוועץ עם מומחים בתחום שיוכלו לשמוע מכם על הצרכים שלכם ולכוון אתכם לפתרונות ולמקורות השראה המתאימים והמדויקים ביותר עבורכם. התייעצות כזו תחסוך לכם זמן יקר ומשאבים רבים. אנחנו כאן בשבילכם ונשמח להעניק לכם את הייעוץ המקצועי ביותר, המבוסס על היכרות מעמיקה עם התחום, ידע רב ועל שנים רבות של ניסיון מעשי.

עשוי לעניין אתכם: בטון שקוף – לא מה שציפינו מבטון.

החלקות בטון

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

המדריך לבטון מוחלק
המדריך לבטון מוחלק

בטון מוחלק הוא אחד מפתרונות הריצוף הנחשבים ביותר בפרויקטים של בניית בתים ושיפוץ דירות, על אף שרבים אינם מכירים אותו או שלא ראו אותו מימיהם

בטון מוחלק לגינה בחריש

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בעומר

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בתל-אביב

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!