החשיבות של יציקת גג בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

החשיבות של יציקת גג בטון

חסכתם מספיק בשביל לבנות את בית חלומותיכם? חשוב שתשקיעו מספיק מחשבה בכדי להבטיח שהחלום לא יהפוך לסיוט… לכל צעד אותו אתם עושים עכשיו יש השלכות בעתיד, חשוב להקפיד ולבחון את כל ההיבטים הכרוכים בצעדים שלכם. בחירת חומרת הגג שלכם תשפיע עליכם באופן יומי, הן מבחינת בידוד הבית, הן מבחינת איטום, הן מבחינת עיצוב. אז מה בעצם עדיף, גג בטון או גג רעפים?

יציקת גג בטון

יציקת גג בטון לעומת גג רעפים

בכדי לבחון היבטים שונים הצגנו לכם השוואה ב-4 פרמטרים שונים. עם זאת, לכל סביבה יש את היתרונות והחסרונות שלה, יש להתאים את כל ההתלבטויות שלכם בהתאם למקום בו יוקם המבנה שלכם. 

יציבות

יציבות המבנה תלויה בגורמים רבים, החל מעמודי בטון בתחילת העבודה ועד לגג הבית. כאשר אנו משווים בין גג רעפים ובין גג בטון, ניתן לראות כי יציקת גג בטון הינה יציבה יותר, עמידה בפני תנאי אקלים קיצוניים, עמידה בפני פגיעות משמעותיות, ונשארת ללא בלאי למשך שנים רבות. לכן, על מנת לבחור במבנה איתן, נמליץ לכם לבחור בגג בטון.

עיצוב

בעבר רוב הבתים היו בנויים באמצעות יציקת גג בטון, העיצוב אינו היה רלוונטי לאף אדם. עם זאת, היום העיצוב הפך להיות קריטי מאשר פרמטרים רבים אחרים. גגות רעפים תמיד נחשבו לאסתטיים יותר, יוקרתיים על אף מחירם הנמוך. בשנים האחרונות ככל שהטכנולוגיה התקדמה, כך גם גגות הבטון מצאו את עצמם לוקחים את עניין העיצוב בשתי ידיים. כעת ניתן יהיה למצוא עיצובים מודרניים שונים אשר מתאימים לגגות בטון. עניין העיצוב שווה בין שתי הבחירות.

מחיר

בשל חומרי גלם יקרים יותר גגות הבטון יעלו לצרכן יותר מאשר גגות רעפים. גם בגלל חומרי הגלם, גם בגלל העבודה של הקבלן. אנו מאמינים כי לפעמים לשלם פחות עולה יותר בהמשך. עליכם לבחון את תנאי הסביבה בכדי לבחור האם באמת המבנה שלכם מתאים לגג רעפים, עדיף לשלם יותר עכשיו מאשר למצוא את עצמכם משלמים על תיקונים ואיטום כל חורף.

עבודה

אין מה להשוות, כאשר מדובר על גג רעפים עבודתם של הקבלנים הינה קלה בהרבה בהשוואה לבניית גג בטון. עם זאת, אופן העבודה אינו אמור להשפיע על בחירת הלקוח, שכן הוא צריך לקחת בחשבון את התוצאה הסופית של הבית, הן מבחינת עיצוב, יציבות ומחיר.

איטום גג בטון

היתרון הגדול שיש לגג בטון לעומת גג רעפים הוא תהליך האיטום והצביעה. גג בטון יהיה שטוח, בין אם הוא משופע או לא. זאת לעומת גג רעפים אשר בנוי שלב שלב בסדר יורד. כאשר אנו בוחרים את גג הבית שלנו אנו מסתכלים על מספר פרמטרים שונים, החל מבידוד הבית למטרות אקלים ועד לעיצוב מודרני המתקשר באופן ישיר לכל הבית.

ישנם שני סוגים של גגות בטון, הראשון הוא גג בטון שטוח, משמע ראש המבנה עשוי בטון. הסוג השני הוא גג בטון עליו מובנים רעפים. גגות בטון יהיה קלים יותר לצורכי איטום ומניעת נזילות לתוך כותלי הבית, זאת לעומת גגות רעפים אשר מאופיינים יותר מול תקלות בנוגע לאיטום המבנה.

לבחור איש מקצוע נכון לא פחות חשוב

האם זהו תפקידכם לקחת את כל השיקולים האלה לבחירת גג הבית? התשובה היא כן ולא. לא, זה לא התפקיד שלכם להכיר את כל הסייגים בבחירת חומרת הגג, כן זה התפקיד שלכם לבחור איש מקצוע אשר יעשה את ההבחנות בצורה מדויקת תוך כדי שיתוף אתכם. לכן, זכרו שהדגש הגדול הוא על בחירת חברה מקצועית אשר תסייע להגשים את החלום שלכם.

יציקת גג בטון
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!