הכל על בומנייט

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

הבטון הוא אחד החומרים שעבר שינויים באופן בו אנחנו משתמשים. בעבר, הוא שימש אותנו בעיקר לצרכים "נסתרים". העדפנו להשתמש בו בלי לראות אותו, אך היום הוא יכול להיות חלק בלתי נפרד מהעיצוב של המקום והוא משמש לשטחי פנים וחוץ. בומנייט הוא אחד השימושים ומשמעותו הוא בטון מוחלק מוטבע אשר משמש לריצוף בשטחים חיצוניים.

הבטון מכיל צמנט, חול, חצץ ומים. בומנייט מכיל כמות גדולה של צמנט ושל חול וזאת כדי להעניק לחומר חוזק ולשפר את יכולת ההחלקה שלו. אפשר לצקת את החומר על שבילים, משטחים והוא יכול להיות בגדלים וצורות שונות.

כיצד נבצע בומנייט?

כדי לבצע את התהליך נצטרך קודם כל להשתמש בבטון משופר החלקה. נשטח את האזור בו נניח את הבטון ונדאג לשיפוע קל של 2% שתפקידו לגרום למים לזרום לכיוון המועדף עלינו בלי שהם יישארו במקום. לאחר מכן נוכל לבצע את היציקה עצמה. בסיום היציקה על החומר להתייבש, כמעט באופן מוחלט. הזמן שיידרש לייבוש תלוי בגורמים שונים והוא מושפע בעיקר מהחום והלחות באוויר.

ברגע שהחומר מתייבש לרמה שרצינו נפזר חומר שחיקה שתפקידו לשמש בשלב הבא כחומר מקשר בין הבטון לבין הצבע. לאחר ההטמעה אפשר לצבוע את הבטון ולהחליק אותו. לבסוף, כשהבטון עוד לא יבש באופן מלא, נתחיל את ההטבעה. לצורך כך נשתמש בתבנית גומי ייחודית וניצור צורות שקבענו מראש.

כיומיים לאחר הפעולה יש לבצע חיתוכים בבטון. לבטון יש נטייה להיסדק ודרך יצירת חתכים שלרוב בלתי נראים (אלא אם הבקשה שונה ונרצה להבליט אותם) מונעים זאת. בסוף העבודה יש למרוח סילר על המשטח שנוצר לצורך הגנה כאשר המראה הסופי יכול להיות מט או מבריק.

המראה של הבומנייט

אנחנו יכולים לקבוע כיצד ייראה הבטון בסוף העבודה, אך ישנו כלל אחד חשוב והוא שעלינו להחליט על המראה מראש. לוח הזמנים של העבודה מחייב אותנו לתכנן נכון את כל הפעולות ויש לנו בסך הכל שעות ספורות מרגע היציקה ועד לשלב בו מתבצעת ההטבעה

אנחנו יכולים לבחור בין שלל צורות גיאומטריות שיוטבעו על גבי הבטון. בנוסף, נוכל לבחור בטקסטורה שתיתן מראה דמוי עץ או אבן. התוצאה מרשימה מאד ולא פעם מטעה אנשים אשר חושבים כי המשטח בחוץ הוא מעץ אך מגלים כי הוא חזק, עוצמתי ובעצם עשוי בטון.

המראה המרשים הפך בשנים האחרונות לפופולארי והרחיב את אפשרויות העיצוב במרחב. הוא משמש לשטחים חיצוניים ומיושם במרחבים ציבוריים ופרטיים. הוא אידאלי לרחבות של מרכזים מסחריים, גינות, שבילים ותיחום האזור שתחת הפרגולה. 

פתרון חזק לאזורים שונים

בומנייט נותן פתרון אסתטי עוצמתי למשטחים שונים. כיוון שמדובר בבטון, אפשר לשלב אותו במשטחי חניה, שבילים ומשטחים נוספים אחרים שנושאים עליהם משקל. לחומר יתרונות רבים גם מבחינת העוצמה וגם מבחינה אסתטית. עם זאת, חשוב מאד להתייעץ כבר בתחילת הדרך ולהקפיד לבצע עבודות תחזוקה של מריחת סילר אחת למספר שנים, על פי ההמלצות. את הפעולה ניתן לבצע גם באופן עצמאי אך רצוי לקבל ייעוץ בתחילת הדרך.

לפנות לחברה המתמחה בתחום

לא כל מי שיודע לעבוד עם בטון יודע לבצע את העבודה שאנחנו רוצים. עלינו לחפש חברה אשר מתמחה בבומנייט כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. פניה אל המרכז לבטון מבטיחה לנו ידיים מקצועית וצוות שיודע לתכנן היטב את העבודה בהתאם לדרישות. המרכז ישמח ללוות אותנו לאורך כל הדרך ולעזור לנו לבצע את הבחירות הנכונות לנו ובזמן. לפרטים נוספים, זה הזמן ליצור קשר.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!