יציקת בטון לעמוד תאורה

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת בטון לעמוד תאורה

רוצים לחדש את הגינה בבית עם עמוד תאורה? ציוד תאורה הינו ציוד יקר ולכן חשוב להשקיע את כל האמצעים בכדי להבטיח את תקינות המכשיר ללא נזקים של הטבע. יציקת בטון לתאורה תבטיח את קביעות העמוד תחת תנאי מזג אוויר בהתאם למקום שלכם. האם יש צורך באיש מקצוע ליצירת יציקת בטון לעמוד תאורה או שמא ניתן לעשות זאת באופן עצמאי?

יציקת בטון לעמוד תאורה

האם ניתן להקים עמוד תאורה בכל מקום?

חושבים לעשות יציקת בטון לעמוד תאורה בחצר הבית? הסיבה לכך שרצוי לא לעשות זאת באופן עצמאי היא כי יש לבחון את האדמה עליה תרצו להקים את הפרויקט. כמו שלא בכל מקום ניתן יהיה לבנות בית, או שיהיה ניתן תחת תנאים מסוימים, כך הדבר תקף גם להקמת עמוד תאורה בתמיכת בטון. אך אל חשש, ברוב המקרים ישנה סבירות גבוהה להיתר עבור הקמה מסוג זה.

האם אפשר ליצור יציקת בטון לעמוד תאורה כחלק מעבודות בטון?

חושבים ליצור ריענון בבית? אם לקחתם על עצמכם פרויקט של בניית שביל בטון לבית, הקמת קיר אקוסטי מבטון וכד', חשוב שתדעו שאתם יכולים להוסיף עוד משהו מרענן לבית והוא עמודי תאורה. הקמת עמודי תאורה כחלק מפרויקט יכולה להוזיל לכם את העלויות. מלבד לכך, חשוב לדעת כי אתם לא מוגבלים באמצעים, אתם לא חייב אדמה בכדי להקים עמוד בטון לתאורה בחצר הבית, ניתן גם להקים יציקת לעמוד תאורה על בטון קיים.

מדוע חייב איש מקצוע?

בכדי להכין יציקת בטון יש לעמוד תחת כללים מסוימים כמו עומק יציקת הבטון, התאמה של יציקת הבטון לעמוד התאורה, וכמו כן תנאי גובה ואקלים אשר משפיעים באופן ישיר על עמידות התאורה. כיום יש חברות אשר מציעות לכם את יציקת הבטון בשלמותה, כל מה שעליכם לעשות הוא להציב אותה בגינה שלכם. מצד אחד, סביר להניח והמחיר אותו תשלמו יהיה נמוך יותר מאשר הקמת יציקת בטון ייעודית על ידי איש מקצוע, מצד שני ייתכנו הרבה כשלים טכניים.

ישנם מקרים רבים בהם חיסכון במשאבים הוא חכם, לא לכל אחד יש את התקציב לדרוש את שירותיו של איש מקצוע. עם זאת, כאשר מדובר על הצבת עמוד תאורה בחצר שלכם יש להכיר את כל ההשלכות שעלולות לקרות עקב עבודה לא מקצועית. עמוד תאורה יכול להגיע לגובה של כמה מטרים, בהתאם לכך גם יהיה משקלו. לצערנו, כבר קרו מקרים בעבר בהם קרו תאונות גוף ורכוש עקב עבודה שאינה מקצועית. כאשר מדובר על הקמת עמוד תאורה בחצר הבית שלכם זכרו כי מדובר במקום בו אתם ומשפחתכם שוהה בו, הימנעו מסיכונים אשר עלולים להתרחש בשל עבודה לא מקצועית ותנאי אקלים שונים.

כמה זה עולה לי?

יציקת קורת בטון עבור עמוד תאורה היא בעלת מחיר משתנה, זאת בהתאם לאמצעים העומדים לרשותכם ובהתאם לחברה אותה בחרתם. בשונה מפרויקטים אחרים, פרויקט זה אינו נקבע על פי מ"ר אלא לפי פרויקט. ממוצע המחירים עבור פרויקטים מסוג זה הינו בעלות של 500 ש"ח לפרויקט. שני דברים משפיעים על המחיר, האחד הוא עובי הקורה, השני הוא החברה מולה בחרתם לעבוד.

ההמלצה שלנו היא לבחור בחברה מקצועית אשר תייעץ לכם לגבי הפרויקט, תיתן לכם את ההמלצות הנכונות ותכיר בפניכם את כל הבדיקות שיש לעשות לפני שניגשים לפרויקט. בחרו בחברה מקצועית אשר יש לה ניסיון רב, חוות דעת חיוביות וכמובן שירות לקוחות אדיב אשר מולו תרגישו שלמים.

יציקת בטון לעמוד תאורה
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!