יציקת בטון לעמוד

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת בטון לעמוד

עמודי בטון הם חלק בלתי נפרד כמעט מכל מבנה קיים. עמודים אלו בעלי ערך משמעותי בהיקף הבניה, עליהם מבוסס שלד המבנה, זאת אומרת שתפקידם של עמודי הבטון להחזיק את המבנה בסופו של דבר, גם כאשר מדובר על בית וגם כאשר מדובר על פרגולה הבסיס הוא אותו בסיס. בכדי למנוע תאונות עתידיות, אנו ממליצים בכל תוקף שהעבודה תבוצע על ידי איש מקצוע עתיר ניסיון. 

יציקת בטון לעמוד

יציקת בטון לעמוד – תהליך עבודה

תהליך יציקת בטון לעמוד מחייב אותנו להשתמש במכשור מקצועי, כל שלב הוא קריטי על מנת לקבל עמוד יציב ובטוח אשר יהיה לשלד המבנה. בכדי להקים עמוד בטון עלינו להשתמש בתבניות בטון המיועדות לכך, בתוך תבניות אלו ניצוק את הבטון. בכדי להבטיח את חוסן התבניות עוטפים אותן בכלונסאות עשויות ברזל, חזקות אשר לא ניתנות לשבירה. הלחץ אשר מופעל על הברזל גורם לדחיסה של הבטון עד לקבלת תעמוד בטון איתן.

עבדו נכון, עבדו חכם

יציקת הבטון היא לתוך תבניות היא רק לאחר ביצוע סקירה של האדמה עליה אתם מתכוונים להקים את המבנה. כל איש מקצוע אשר עוסק בתחום הבנייה יודע כי יש חשיבות רבה לאופי האדמה. אדמה רכה מדי לא תהיה יעילה עבור הקמה של עמודי בטון, ואפילו תסכן את הפועלים. לכן, טרם התחלת תהליך היציקה יש לוודא כי יישרתם את המשטח, בחנתם את האדמה, ניפיתם את החול, ורק אז תוכלו לצקת את הבטון לתבניות העמודים.

האם יש השפעה לצורת עמוד הבטון?

הקמת עמודי בטון חייבים להיעשות לפי הוראות מהנדס בנייה מורשה. ניתן יהיה לראות עמודי בטון עגולים ומרובעים, ניתן יהיה לראות עמודי בטון בגדלים שונים ובעובי שונה. לכל פרט הקשור לנראות עמודי הבטון יש חשיבות עליונה. לרוב החשיבות הינה חשיבות בטיחותית המתבססת על גובה המבנה, רוחבו ותכולתו. מצד שני, לעיתים לעמודי הבטון יש עוד קריטריון לפיה הם מבוססים – עיצוב. כאשר העמודים נגלים לעין רבים בוחרים לבחור בעיצוב מרשים לעמודי בטון בכדי לא להפוך את המבנה למשעמם ובאנלי. 

יציקת בטון לעמוד – תהליך שיקום

יש חשיבות רבה לעמודי הבטון בכל מבנה, בכל מצב של נזק בעמודים יש להזעיק איש מקצוע. במקרה בו עמודי הבטון של מבנה קיים מהווים סכנה למבנה כולו, אין צורך ליצוק עמודי בטון חדשים, ישנם חומרים מיוחדים אשר יכולים לשמש חלופה, חומרים ואמצעים אשר תפקידם לשקם את העמודים. חשוב לא להזניח מקרים כאלה, כבר חווינו בעבר תאונות אשר התרחשו עקב רשלנות ושאננות. 

בחירת איש מקצוע עבור יציקת בטון לעמוד

יציקת בטון לעמוד לרוב מאופיינת עם שלד של מבנה כלשהו, אך לא תמיד יהיה מדובר על בית, לעיתים יהיה מדובר על פרגולה, מרפסת, חדר ועוד… בכל מצב בו ישנו צורך בעמוד בטון חשוב לזכור כי תפקיד עמוד זה הוא להוות בסיס למבנה. ללא בנייה מקצועית תוכלו למצוא אתכם ואת הנכס שלכם בסכנה. לכן, לפני הכל, גם אם אתם מאמינים שאתם יכולים לעשות את זה לבד, אל תעשו את זה לבד. נדרש ציוד מקצועי וידע הנדסי בכדי לעמוד בתקנים הנדרשים.

כעת עליכם יהיה לבחור את איש המקצוע, אך היצע קבלני השיפוצים הינו רחב, כמו כן לגבי מהנדסי בניין וחברות מקצועיות. על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים עם הבחירה שלכם אנו ממליצים לכם לעבוד לפי סינון. הסינון צריך להיות לפי אזור, חוות דעת, מפה לאוזן, תחום התמחות מרכזי של איש המקצוע וכד'. כמו כן, ניתן יהיה להוסיף לסינון גם את עניין התקציב, אך זהו פרט שיש לשים עליו דגש יותר מהכל, אתם לא רוצים לקרוע את הכיס שלכם, אבל אתם גם לא רוצים להתפשר על מקצועיות בגלל כסף.

יציקת בטון לעמוד
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!