יציקת קיר בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת קיר בטון

יציקת קיר בטון בעלת יתרונות רבים, אך גם חסרונות. בעבר היה נחשב קיר הבטון לפשוט ובנאלי, אך כיום יתרונותיו הרבים וטכנולוגיות מתקדמות אשר תורמות לעיצוב הקיר באופן מודרני הפך את קיר הבטון להיות פופולרי ביותר. עם זאת, יש להדגיש כי קיר בטון יהיה יקר יותר מחומרים אחרים. האם ניתן לשלב יציקת קיר בטון גם לאחר סיום הבנייה? מהם יתרונותיו של קיר הבטון ולמה כל מעצבי הפנים והאדריכלים משתוקקים לעבוד עם קירות בטון חשופים?

יציקת קיר בטון

האם ניתן בכל שלב להוסיף קיר בטון?

רבים חושבים כי ניתן להוסיף קירות בטון רק באופן חיצוני לבית או בשלבי הבנייה המוקדמים, אך זאת טעות נפוצה. נכון, בטון הוא חומר מסיבי, חומר אשר מוכר בעיקר בשלבים הראשונים של הבניה, אך גם לאחר סיום הבניה ניתן יהיה להוסיף קירות בטון. כל בעל נכס יודע כי צריך לבצע רענון מדי בית למבנה הקיים, הדרך הטובה ביותר לרענן את הבית היא באמצעות הוספת חללים שונים לחדר, זאת על ידי בניית קירות בטון. תראו בקלות איך מבנה הבית השתנה, חלוקה פנימית חדשה לחלל הבית תורמת לרעננות.

כמו כן, אל תשכחו כי קיר בטון הוא כלי עיצובי לכל דבר ועניין. ניתן יהיה להשתמש בקיר גבס במקום, אך מגוון אפשרויות העיצוב פוחתות באופן משמעותי. כמו כן, עליכם לזכור כי קירות גבס אינם עמידים ומבודדים כמו קירות בטון. בכדי להבטיח מראה רענן וחדש לבית עליכם יהיה לבחור בעיצוב מתאים למבנה הקיים או לשנות אותו מיסודו. תוכלו להיעזר באנשי מקצוע כדי לקבל את ההחלטה המשתלמת ביותר.

קיר למטרות בידוד 

מה לדעתכם ישמור על הבית שלכם חמים ונעים, קיר בטון או קיר עץ, גבס וכו'…? כמובן שחומר בידוד האקלים הטוב ביותר הוא בטון. עובי קיר הבטון צריך להיות בשיקול דעת מול האזור בו אתם גרים, מבנים קרובים, גובה הדירה ועוד… אך מלבד לאיטום ובידוד אקלים באמצעות בטון, לקיר בטון יש עוד יתרון והוא בידוד אקוסטי. כיום, כאשר הצפיפות בין הדירות כל כך גבוהה קשה מאוד לקבל את השקט שלנו, וקשה מאוד להרעיש מבלי שיעירו לנו. אם אתם מורים פרטיים למוזיקה, חובבי תיפוף, יש לכם קולנוע ביתי או שאתם פשוט אוהבים לארח, קיר בטון בעובי הנכון ועליו טיח משני הצדדים יבצע את בידוד אקוסטי באופן מעולה.

יציקת קיר בטון חשופה המשמשת לחיפויים

כאשר מדובר על קיר בטון האפשרויות בנוגע לעיצוב די מגוונות. תוכלו לבחור בקיר בטון מעוצב (מוחלק, מוטבע, צרוב וכן הלאה…). אם אתם מחפשים עיצוב אחר ועדיין רוצים להנות מכל ההטבות שמגיעות עם בניית קיר בטון, תוכלו לבחור בחיפוי לקיר בטון. ישנם חיפויים שונים ומגוונים עבור קירות בטון, החל מחיפוי דמוי אבן ועד לחיפוי זכוכית. קיר בטון חשוף, באופן חלקי או מלא, הינו כלי עיצובי ומוכר על ידי כל אדריכל ומעצבי פנים. השימוש בבטון חשוף למטרות עיצוביות פופולרי במקומות מסחר, בתים פרטיים, מסעדות, מוזיאונים ועוד…

חושבים לעצב מחדש? אנחנו כאן בשבילכם!

מאחורי כל עיצוב מוצלח עומדת חברה מקצועית. בכדי להבטיח שעיצוב הבית שלכם יגרום לכל מי שנכנס לבית להרגיש בבית עליכם לבחור בחברה מקצועית אשר יודעת לשים לב על הדגשים הקטנים. בין אם אתם עומדים לפני הקמת מבנה חדש או בין אם אתם מעוניינים לעשות "ריסטרט" למבנה הקיים, ברגע בו תבחרו בחוכמה את החברה אשר תלווה אתכם אתם תגלו כמה פשוט התהליך יכול להיות.

יציקת קיר בטון
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!