יציקת רצפת בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת רצפת בטון

השימוש בבטון נפוץ מאוד בתחום הבנייה, לעיתים יכול להתפרש יציקת הבטון כגסה, ולעיתים ניתן לבחור ביציקת בטון מודרנית המשרתת את עיצוב הבית. ישנן אינספור אפשרויות של סוגי בנייה באמצעות בטון, האחת מהן היא יציקת רצפת בטון. כיצד נקבע מחיר עבור יציקת בטון לרצפה, והאם יש קשר בין מורכבות העבודה למחיר?

יציקת רצפת בטון

יציקת רצפת בטון – כיצד נקבע מחיר העבודה?

כמעט כל קבלני השיפוצים יקבעו את מחיר העבודה על פי פרמטר קבוע, לפי מ"ר ובהתאם לסוג העבודה. משמע, יציקת רצפת בטון לבית שונה ממחירה עבור יציקת בטון לחצר, כמו כן עובי הבטון הינו גורם משפיע למחיר. הבחירה שלכם בדרך כלל תהיה בין רצפת בטון בעובי של 10 ס"מ ובין 20 ס"מ, הבחירה צריכה להיעשות בהתאם למורכבות העבודה, האם יש צורך ביציקת בטון בשיפוע ועוד…

עוד גורם המשפיע על מחיר העבודה הינו בעל המקצוע אשר ממנו תקבלו את השירות. מנעד המחירים אינו רחב בהתאם לוותק איש המקצוע, אך כאשר מדובר על פרויקט רחב ההבדל יותר ניכר. עם זאת, עבודה מול חברה מקצועית או בעל מקצוע בעל ניסיון תשרה לכם תחושת ביטחון והתוצאה הסופית תהיה הרבה יותר מדויקת.

מורכבות העבודה משפיעה על המחיר!

על מנת לייצר יציקה עמידה בפני סדקים ושברים, עמידה בכל תנאי מזג האוויר ובעל כושר נשיאה חזק עליכם לקבל שירות ממקום מקצועי. כמו כן, אופן העבודה לא יהיה זהה בכל מקום, שכן השוני יכול לבוא לידי ביטוי במצב האקלים המשפיע על העבודה, סוג האדמה, האם יש צורך להעביר קווי תשתית של הבית ועוד… 

יש להדגיש, רצפת בטון הינה השלב הראשוני לפני החיפוי עליו נדבר בהמשך. לפני תחילת העבודה יש לוודא שיש את העומק הנכון לעבוד מולו (לפחות 10 ס"מ), לפלס את השטח, בדיקת תשתיות, לוודא שאכן יש גישה לעבודה במקום, ליצור סביבת עבודה נקייה וביצוע התאמת עבודה מול אדמה שאינה יציבה, לתחום את שטח העבודה בעזרת קרשים מחוזקים בברזל ורק אז ניתן להתחיל את העבודה.

יציקת רצפת בטון – חיפוי

הבחירה העיצובית בסופו של דבר היא שלכם, תוכלו להשאיר את רצפת הבטון כמו שהיא כאשר מדובר במקום שאינו קריטי לכם. לדוגמא, רבים בוחרים להשאיר את הבטון באופן חשוף כאשר מדובר על רצפת בטון בחצר הבית. עם זאת, ישנם אנשים שנראות הרצפה הכרחית להם ולכן השימוש בעיצובים מודרניים בעזרת בטון, או חיפויים הם השלב הבא לאחר יציקת הבטון.

עולם חיפויי הבטון הינו עולם רחב, מגוון העיצובים העומדים לרשותכם הם בלתי סופיים, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור. בעיקרון, חיפוי הוא תוסף הנדבק לשכבת הבטון, ישנם חיפויים יוקרתיים וישנם חיפויים שהם דמוי אבן וכד', כך אתם מוזילים את עלות המחיר הסופי.

רוצים לעשות את זה לבד?

הבחירה להיעזר באיש מקצועי היא לחלוטין בידיו של הלקוח, שכן כמעט כל חומרי הגלם הנדרשים בכדי לצקת בטון נמצאים לרשותכם בחנויות השונות. אך רכישת המוצרים אינה השלב הקשה בתהליך, אלא לעשות זאת באופן מקצועי, באופן בו תכירו את כל תנאי השטח ותדעו לפעול בהתאם. מרגע שיצקתם את הבטון אין דרך חזרה, כל טעות קטנה תישאר כסימן לאורך שנים ארוכות.

אז כן, כאשר אתם עובדים לבד אתם יכולים לחסוך סכום כזה או אחר, אך כאשר מדובר על עבודות יציקה המחיר הוא זניח. בנוסף לכל אלה, הכלים איתם עובדים בעלי המקצוע בשביל להבטיח תוצאה מדויקת אינם ברי השגה עבור כל לקוח. 

יציקת רצפת בטון
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!