ריצוף בטון מוחלק

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

ריצוף בטון מוחלק

ריצוף באמצעות בטון מוחלק הוא הדבר הבא בכל הקשור לעיצוב הבית, המשרד, במגזר הפרטי או התעשייתי והוא כאן כדי להישאר. שיטת הריצוף באמצעות בטון מוחלק היא שיטה מודרנית וחדישה יחסית לריצוף, והיא מונה בחובה יתרונות רבים וטובים. יתרונות אלו מונים גם מצד אחד יתרונות אסתטיים, ומצד שני גם יתרונות מהותיים.

ריצוף בטון מוחלק

יתרונותיו הבלתי נלאים של ריצוף בטון מוחלק

ואכן, ריצוף בטון מוחלק הוא אכן מצד אחד יוצר תוצאה של רצפה מרהיבה ומעוצבת ללא דופי. אסתטית ברמות הגבוהות ביותר. ומצד שני, ישנם יתרונות נוספים המאפיינים אותה, כמו למשל עמידות והתאמה לכל מיני צרכים הנדרשים ע"י המזמין, הוא הלקוח.

יתרונות אלו הם למשל הקלות בה ניתן לנקות את רצפת הבטון המוחלק ולתחזק אותה. ריצוף בטון מוחלק איננו דורש אמצעים בלתי סטנדרטיים לניקוי, אלא רק מים, סבון ומטלית לחה. גם הניקוי עצמו הוא ביתר קלות והכתמים והלכלוך מתנקים ונעלמים במהירות וללא מאמץ. מיטיבי לכת מוזמנים להשתמש בחומרים יוצאי דופן כמו וקס או סבון מיוחד, אך זוהי איננה חובה על מנת ליצור רצפה חלקה למשעי. 

בנוסף, ריצוף בטון מוחלק הוא עמיד מאד ונשמר לזמן רב מאד קדימה. רצפת הבטון המוחלקת אטומה מאד עקב חוזקו וקשיחותו של הבטון, ולכן עמידה לאורך זמן רב מאד. יתרון זה משמעותי מאד בייחוד עבור שימושים תעשייתיים ומסחריים שבהם ישנו שימוש גדוש במכונות תעשייתיות גדולות ואמצעים כבדים שעבור ריצוף מחומרי גלם אחרים יכולים להיות לרועץ. כמו כן, יתרון העמידות מאפשרת לא רק את עמידות החומר, אלא בעיקר את עמידותה של הרצפה מפני כל לחץ אשר יופעל עליה.

האפשרות לשמר את ריצוף הביטון המוחלק לאורך זמן ובאותם תנאים כפי כשרק הסתיים בה השיפוץ הוא יתרון משמעותי נוסף. שכן, אסתטיקה היא אינו דבר של מה בכך והיא חשובה מאד. הן עבור שטחים פרטיים והן עבור שטחים ציבוריים. השמירה על המראה והגימור המושלם של ריצוף הבטון המוחלק מצדיק את עלויותיו, וחוסך לאורך זמן במשאבים של ניקיון, כוח אדם, שיקום או שיפוץ ריצופו של המשטח.

ריצוף בטון מוחלק כחוויה של ממש

יתרון נוסף וחשוב לא פחות, שמהווה גם חוויה בפני עצמה. הוא גם האפשרות להכניס תחת ריצוף בטון מוחלק גם חימום תת רצפתי. זאת אפשרי עקב חומר הבטון אשר הוא אידיאלי במיוחד להולכת חום. חימום תת רצפתי איננו ניתן לביצוע בכל ריצוף שנבחר, אלא במשטחים ספציפיים. האפשרות להשתמש בריצוף מוליך חום הוא מדהים לתקופות החורף, עבור מי שמבקש לו את הפינוק המושלם. המגע של רגליים יחפות על הרצפה כשכל כך קר בחוץ הוא פנומנאלי.

חשוב להכיר בכך שריצוף בטון מוחלק מונה יתרונות כה רבים המון עקב חומרי הגלם בהם משתמשים. מאחר שהבטון הוא חומר חזק מאד, והוא החומר הכמעט יחיד בו משתמשים כאשר מבצעים גימור ריצוף באמצעות בטון ניתן להגיע למראה חלק ואסתטי ביותר. והמשטח נראה כמעוצב באופן יוקרתי ויקר.

ריצוף הבטון המוחלק ניתן למשחק בגזרת העיצוב שלו, עקב חומר הבטון המאפשר זאת, ממש כמו פלסטלינה. והן בגלל שיטות ייחודיות שפותחו עם הכנסותו של הבטון לעולם העיצוב והריצוף. הבטון מאפשר מראה גדול יותר לחלל בו מרצפים באמצעותו, מאחר שאיננו בנוי ממרצפות- מרצפות, אלא ממשטח אחד חלק וגדול. 

מעבר לכך, כאמור, ניתן לעצב את הבטון כאוות נפשנו, שהרי ישנן שיטות עיצוב מדהימות כיום. ניתן לערבב מגוון של צבעים מיוחדים על מנת לעצב את הריצוף בצבע מסוים אשר מתבקש, או לחילופים להשתמש מראש בחומרי בניה כמו בטון לבן, המאפשר עיצוב במגוון קשת צבעי הלבן כמו שמנת, לבן קלאסי או קרם. כמו כן ניתן לבחור בכל סוג של גימור שרק נחפוץ. בין אם מבריק, מט או רגיל. כיום, האפשרויות הן מאד נרחבות.

לכן, ריצוף הבטון המוחלק הוא הפתרון המושלם עבור עיצוב הסטיילינג שלנו בבית. הוא משדרג מאד את נראות הבית ואת ריהוט הבית. באם משתמשים בחומרי גלם איכותיים, מוקפדים ובוחרים את בעלי המקצוע המקצועיים והמיומנים שיש בשוק, ניתן להגיע לתוצאות מרהיבות.

בעלי מקצוע המבצעים עבודות ריצוף בטון מוחלק- מה כדאי לדעת

כמו בכל שירות שאנו לוקחים, חשוב מאד לוודא כי בעלי המקצוע שאנו שוכרים את שירותיהם יהיו בעלי ידע, ניסיון, מקצועיות ומיומנות בתחום ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא.

בייחוד הדבר כאשר מדובר בכל מה שקשור לעיצוב הבית או המשרד, או כל משטח אחר. שהרי מדובר באסתטיקה, והיא חייבת להיעשות בצורה המדויקת ביותר הניתנת. כל פגם ניתן לראות באם לא ייעשה השירות כך. בנוסף לכך, עקב אלמנטים כמו חימום רצפתי למשל, חשוב מאד לבחור בבעלי מקצוע מיומנים, שהרי מדובר בבטיחות ובתווי תקן שיש להקפיד עליהם.

בעלי מקצוע טובים, מקצועיים ומיומנים יהיו כאלו אשר בראש ובראשונה, מעבר למקצועיות כמובן, ישתמשו בחומרי גלם איכותיים, מתקדמים והטובים בשוק. וכן, יבחרו אנשים מקצועיים ומיומנים שישמשו ככוח העבודה המבצע. שהרי על מנת לבצע עבודה טובה, חשוב מאד להקפיד על אלו האחרונים. מעבר לכך, גם שירות טוב הוא דבר שאינו עניין של מה בכך, שהרי ריצוף בטון היא פעולת בנייה לכל דבר, והיא לוקחת זמן. כך שחשוב לשמור על מערכת יחסים נעימה מול המבצע.

​ולסיכום, ריצוף עושים באהבה, או שלא עושים בכלל. על מנת להגיע לרמת גימור מושלמת, מדויקת וכזו אשר בהחלט מונה את כל היתרונות המוזכרים לעיל, יש להקפיד על מספר אלמנטים. הראשון, לבחור בחברה מבצעת שאכן תעשה את העבודה באהבה, וברצון להגיע לתוצאה הטובה ביותר. והשנייה, הרצון להכנס לתהליך שייקח מעט זמן, משאבים וכסף. בידיעה, שהוא אכן יהיה שווה את זה, וישרת אותנו לשנים רבות מאד קדימה.

ריצוף בטון מוחלק
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!