השכרת יבשנים – מי צריך את זה ומתי?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אם נקלעתם למצב בו אתם חושדים שישנה רטיבות תת רצפתית בנכס שלכם יתכן ותצטרכו לדעת עוד על השכרת יבשנים. אם בעבר במקרים של רטיבות ולחות היה צורך לפרק ולשבור רצפות כדי לפתור את הבעיה, כיום עם התקדמות הטכנולוגיות בתחום ניתן לייבש אזורים לחים ללא צורך בפירוק הרצפה באמצעות השכרת ייבשנים. כשצריך לפרק רצפות התהליך הופך למורכב ומסובך, יקר וארוך. את הרצפות הישנות צריך להחליף בחדשות ובמהלך תקופת הריצוף לא ניתן להשתמש בנכס. לעומת זאת בהשכרת יבשנים תוכלו להיפטר מהבעיה במהירות וביעילות.

איך מגלים רטיבות?

אם אתם חושדים שישנה רטיבות או לחות תת רצפתית ראשית כדאי שתוודאו מה המקור לבעיה ותפתרו אותו, בין אם מדובר בצינור שהתפוצץ, נזילה וכדומה. אם לדוגמה, הנכס המדובר הוצף, יתכן מאד והנזילה חלחלה עד לשכבת החול שמתחת לרציפות. במקרה כזה ניתן להזמין בעל מקצוע שבאמצעות מכשיר ייעודי יוכל לאתר באיזה אזורים ישנה לחות או רטיבות. המכשירים לאיתור לחות עושים זאת באמצעות חיישנים המוחדרים לרצפה באזורים שאינם גלויים ואינם בולטים לעין, על מנת למנוע את פירוק הרצפה כולה. לאחר שנמצא אזור רטוב או לח, אפשר לבדוק את רמת הרטיבות והלחות באמצעות שליחת הדגימות למעבדה ולהחליט על דרך הפעולה. בזכות ההתקדמות בתחום, תגלו כי השכרת יבשנים אינה מחייבת את פירוק הרצפה אלא מאפשרת את שאיבת הלחות והרטיבות מהאזורים הבעייתיים באמצעות החדרת צינורות עדינים, משאבות ועוד.

איזה נזקים נגרמים מרטיבות או לחות?

במקרים של רטיבות ולחות תת רצפתית, המים לרוב לא מתייבשים לבדם ויש להתערב באופן אקטיבי. רטיבות לאורך זמן יכולה לגרום לנזק לתשתיות החשמל, הצנרת וכדומה. כמו כן לנכסים עם בעיות רטיבות יש לרוב ירידה בערך. אחד הנושאים הבעייתיים במקרה של רטיבות הוא צמיחתו של עובש. עובש כידוע אינו בריא ויכול לגרום נזק לשוהים בנכס וגם לחפצים הנפגעים ממנו. לכן, אם אתם חושדים שישנה רטיבות, חשוב לפעול במהירות ולפנות לבעל מקצוע לאיתור הרטיבות וטיפול בבעיה.

כמה עולה השכרת יבשנים?

אם גיליתם שאכן ישנה רטיבות הדורשת ייבוש, תוכלו לפנות לבעל מקצוע שינהל עבורכם את התהליך וידאג להשכרת ייבשנים. תוכלו גם לפנות באופן ישיר לאחת החברות העוסקות בתחום ולשכור את המכשור ישירות מהן, אך לרוב נהוג להיעזר בבעל מקצוע. מבחינת עלויות, השירות של השכרת ייבשנים מתומחר לרוב לפי היקף העבודה במ"ר ונע בין 70-80 ₪ למ"ר ויכול להגיע גם ל-130 ₪ למ"ר. במקרים רבים יתכן מאד והנכס מבוטח ויתן והביטוח יוכל לכסות את עלויות השירות. שווה וכדאי לבדוק מול הביטוח שלכם אם ישנם ספקים מולם יש לעבוד כדי לקבל החזר.
איך בוחרים בעל מקצוע בתחום?

כמו בכל מקרה של בחירה של בעל מקצוע כדי לבקש המלצות ממכרים, אם אין לכם מכרים שהשתמשו בשירות חפשו בגוגל וברשתות החברתיות אחר בעלי מקצוע עם ביקורות חיוביות.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!