התקנת לוחות סולארים עם המרכז לאנרגיה סולרית

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

חשמל הוא חומר מתכלה. כלומר, יש כמות מוגבלת ממנו שאפשר לייצר, והייצור שלו הוא לא הכי בריא לסביבה. אבל במאה השנים האחרונות האנושות מתחילה לעבוד על לייצר אנרגיה ממקור חלופי – השמש. השמש היא חומר אנרגטי שלא נגמר לעולם, הוא זול (הוא מגיע אלינו בחינם) הוא ירוק והוא אמין. בשנים האחרונות היכולות של האנושות לרתום את אור השמש לטובתה תופסות תאוצה והופכים את הבחירה באנרגיה סולרית לבחירה הנכונה ביותר ולכזו שמשתלמת לכם במיוחד.

 

לוחות סולאריים בישראל

ישראל היא חלוצה עולמית בשימוש באנרגיה סולארית עבור הצרכן הפרטי. חברות כמו המרכז לאנרגיה סולרית מובילים מהפכה בתחום תחשבו על זה, לרובנו כבר יש מכשירים שפועלים על אנרגיה סולארית – דודי השמש. דודי השמש חוסכים כ-8% אחוזים מסך צריכת החשמל הישראלית בשנה. נתון מטורף!
הסיבה לכך היא כמובן שבישראל יש המון שעות שמש חזקה. בערך פי שלוש בשנה מאשר צפון אירופה. עם זאת נכון להיום רק שני אחוזים מהחשמל מיוצרים באמצעות מערכות ירוקות וסולאריות.

 

מה דרוש כדי להתקין לוח סולארי?

בתיאוריה לא צריך שום דבר חוץ מגג וקצת שטח פנוי כדי להתקין לוח סולארי. עם זאת, כדי שהתוצאה תהיה אפקטיבית באמת ונתחיל להרגיש את החיסכון בכיס כדאי שהגג יהיה שישים מטר רבוע ומעלה. בנוסף הגג צריך לאפשר חשיפה מרבית לאור השמש ויחד עם זאת לספק הגנה למערכת מפני נזקי מזג האוויר.  למעשה, רוב המערכות הסולאריות הביתיות מותקנות על גגות רעפים, שדורשים לעיתים שטח מערכת קטן יותר לייצור אותה כמות החשמל לעומת גג שטוח. בנוסף, חשוב לדעת שניתן להתקין מערכות סולאריות על כל גג, ללא תלות במרכיביו, למעט גגות אסבסט.

 

תחזוקת מערכות סולאריות

מכיוון שהפחת המרכזי המיוחס למערכות סולאריות נובע מנזקים פיזיים (הצטברות אבק, פגיעת עצמים או שריטות) התחזוקה מתמקדת בטיפול בנזקים אלה ומתחילה כבר עם מניעתם בתכנון ובבנייה מקצועיים של המערכת.

המערכת הסולארית אינה מכילה נוזלים, שמנים או חלקים נעים שדורשים החלפה בנקודות זמן קבועות. לפיכך, עיקר התחזוקה נוגע לניקוי פשוט של הלוחות אחת לחצי שנה ולטיפולי שיא ברכיבי הסוללה, ההמרה או הבקרה של המערכת אחת ל-5-10 שנים.

ניתן לזהות בקלות תקלות או הפחתות בביצועי המערכת באמצעות מערכות משוב ובקרה שיספקו לכם מידע ברור על ירידה בכמות החשמל שהמערכת מייצרת ישירות אל המכשיר הנייד.

 

כמה זה באמת חוסך ? 

מערכת סולארית קיימת בערך עשרים וחמש שנים עד שלושים שנה. במהלך חייה של כל המערכת אפשר לחסוף בין מאתיים אלף שקלים לשלוש מאות אלף שקלים. אלו מספרים גדולים מאד, אבל כך באמת הדבר.  עלות ההתקנה של המערכת משתנה בהתאם לצרכיו היחודיים של כל לקוח אך ניתן להעריך את עלות ההקמה של רוב המערכות לגדלים הביתיים הממוצעים (כ-100 מטר רבוע) בכ-50,000 ₪. כאמור, עלות זו היא ההוצאה הבלעדית כמעט לכל אורך חייה של המערכת. כמו כן, יצרני חשמל ביתיים לא מחויבים בדיווח למע"מ או לתשלום ארנונה נוסף. לכן, מדובר בהכנסה פטורה לחלוטין ממס, שהופכת אותה לאטרקטיבית הרבה יותר לעומת השקעות אחרות שממוסות בעשרות אחוזים (כמו מניות או נדל"ן למשל).

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!