לניקוז אופטימלי של המים – התקנת מרזבים בסנפלינג

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

למרזבים יש השפעה על תפקוד המבנים וחזותם החיצונית, תפקידו של המרזב הינו קליטה ואיסוף מי גשם ומניעת נזקי מים למבנה ולסביבתו. כיום גם המרזב נחשב לאביזר דקורטיבי שמשתלב עם קו החזית האחידה של המבנה, אך תפקידו העיקרי של המרזב הוא למנוע עומס מים על גג המבנה ולנקז את המים כלפי מטה למקום רחוק מן המבנה. בדרך כלל בבניינים ישנים, עם הזמן ובשל סיבות כאלה ואחרות כמו נזקי מסג אוויר ובלאי המרזב עשוי להישבר, להיסדק ולא לתפקד כראוי.  בכדי לשמור על גג תקין ובטוח יש להקפיד שהמרזב יהיה תקין וחובה לשפץ או להחליף את המרזב התקול. כדי שהמים יתנקזו כמו שצריך יש לפנות לאיש מקצוע או קבלן העוסק בתחום של התקנת מרזבים. את התקנת המרזב יש להתאים לסוג המבנה ולצרכים שלנו. 

 

התקנת מרזבים בסנפלינג

שיפוץ מרזב קיים עם סנלינג של חברת  ROPE PARTNERS  עם התקנת מרזב חדש יבטיח לכם שקט לאורך שנים רבות,  המרזבים מבטיחים לנו מבנה איכותי, יבש, אסתטי, בטיחותי וכמובן הימנעות מפגיעות. התקנת מרזבים חיצוניים בגובה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע, בעלי ניסיון וידע רב בתחום, תוך הקפדה על שימוש כל כללי הזהירות למניעת סכנות כמו תאונות ונפילות. חשוב לדעת כי התקנת מרזבים בסנפלינג הינה הכרחית כאשר מדובר במרזבים חיצוניים בגובה שלא ניתן להגיע אליהם בשום דרך אחרת, על ידי שימוש בציוד מתקדם לעבודה בגובה הצוות יוכל להתקין או לשפץ את המרזבים בבטחה ובמקצועיות. מומלץ לבחור בחברה שמעניקה שירות התקנת מרזבים שכל אנשי הצוות שלה עברו את ההכשרות והקורסים הרלוונטיים והמתקדמים ביותר בתחום ושמקפידים על שיטת עבודה בטיחותית ומקצועית. 

 

מה הסיכונים באי החלפת מרזב לא תקין?

גם בארץ ישראל שנחשבת למדינה חמה ויבשה כל מבנה חייב התקנת מרזב שמותאם לו, שיהיו נוחים לניקיון ותחזוקה על פי הצורך, אם החלטת לקחת את הסיכון ולא לבצע החלפה או תיקון למרזב התקול חשוב שתדעו מה הם הנזקים הצפויים. מרזב שאינו פועל כראוי עלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים לתשתית הבניין כמו הצפות, נזילות ועוד. יתרה מזאת זה עלול להוביל למצב לא בטיחותי לשובים במבנה ובנוסף לפגוע בערך הנכס. לשם כך רצוי לטפל בבעיה בסמוך להופעתה ולא לחכות שיקרה נזק ולפנות לשירות התקנת מרזבים בסנפלינג.

 

התקנת מרזבים עלויות

המחיר של התקנת המרזב תלוי במגוון רחב של משתנים כמו גודל המבנה והאזור שבו אנו מתקינים את המרזב, סוג המרזב, מאילו חומרים המרזב עשוי, רמת המקצועיות והניסיון של בעל המקצוע שמתקין עבורנו את המרזב, אחריות ועוד. המחירים נעים בין 70-150 ש“ח למטר עבור מרזב פשוט ובין 90-350 ש“ח למטר עבור מרזב מתקדם. לרוב נהוג להתקין מרזב מברז או נחושת.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!