חיזוק שיש במסגרת חידוש חזית

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

למה בכלל מחדשים חזיתות? 

תחשבו על זה – היה מביך אתכם להסתובב ברחוב כאשר אתם לבושים ברישול, או שבגדיכם קרועים. לא הייתם רוצים את החוויה הזאת שאנשים מסביבכם מסתכלים עליכם בחשדנות ורוצים להתרחק מכם. אותו דבר לגבי הדירה שאתם גרים בה. לא הייתם רוצים לארח בתוך דירה שנראית לא טוב, או שמצב הסדר והארגון בה לוקה בחסר. ובכן, תנו לנו לספר לכם משהו – גם בניין שנראה מוזנח או מתקלף הוא משהו שהייתם רוצים להשקיע בו. 

וודאי תסכימו כי דירה מושקעת הממוקמת בבניין מוזנח ומיושן, מאבדת מערכה. גם נתוני הנדל”ן מצביעים על כך שהמיקום משפיע על המחיר, ומיקום מוזנח מוריד פלאים את ערך הדירה. משמעות הדברים הם הפסד כלכלי רב לטווח הארוך. לעומת זאת, שיפוץ חזיתות מתברר כהשקעה משתלמת עבור כל הדיירים. הנתונים על פני השטח מעלים כי שיפוץ חזיתות בבניין, מעלה את ערך הדירה של כל דייר ב15%-20. זה אמנם נשמע מופרך, אבל בהשקעה נכונה תוכלו להעלות את מחירי הנכס שלכם בצורה ניכרת. כמו כן, יהיה לכם הרבה יותר כיף ונעים להיכנס אל הבית שלכם. 

 

למה כדאי דווקא חיפוי שיש? 

ובכן, הדרישה לחידוש חיפוי החוץ של הבניין יכולה להגיע מכם, הדיירים, או מהרשות המקומית. אתם עצמכם יכולים להחליט על חידוש חיפוי השיש של הבניין בעיקר לצורך השבחת ערך הדירות בבניין ולשיפור הנראות של הבניין. מן הצד השני, יכולה הרשות המקומית או כל גורם מוסמך אחר, לדרוש מכם לבצע שיקום של המבנה כולו על מנת להביאו לסטנדרטים הבטיחותיים והאסתטיים הנדרשים, ובמקרה זה יהיה עליכם לבצע את חידוש החיפוי גם אם לא יזמתם אתם את המהלך. בכל מקרה כדאי לזכור, כי חיפוי שיש לבניין מגורים במסגרת שיפוץ מבנים חיצוני בהכרח גם משביח את ערך הבניין והדירות בו.

 

מה כולל חידוש חיפוי שיש בבניין משותף?

במסגרת חיפוי שיש לבניין מגורים ניתן לבצע מספר פעולות על מנת לחדש את חיפוי השיש החיצוני. האפשרות הראשונה והברורה היא החלפה של כל חיפוי השיש, מה שאומר הסרה של כל אריחי השיש מקירות המבנה החיצוניים והתקנת אריחים חדשים לחלוטין, בדרך כלל מאותו סוג של שיש ובאותו גוון, שוב, משיקולים רגולטוריים של היתרי בנייה. אפשרות נוספת היא ניקוי יסודי של אריחי השיש הקיימים וביצוע חיזוק שלהם למקומם. אפשרות זו היא האפשרות היותר זולה אך היא מחייבת נקודת פתיחה סבירה. אם חסרים המון אריחים, אם ישנם אריחים שבורים רבים או אם השחיקה של האריחים היא קיצונית, אפשרות זו די יורדת מהפרק. בכל יתר המקרים, ניתן בהחלט לחדש את החיפוי הקיים במקום להתקין חיפוי חדש לחלוטין.

לסיכום, אם אתם הולכים על חידוש חזית הבניין, אנחנו ממליצים בחום על חיפוי שיש! 

https://greenbuild.co.il/   שיפוץ מבנים ושיקום בניינים 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!