יציקת בטון למשקוף – הלב של הבית

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת בטון למשקוף – הלב של הבית

אין דבר מרגש יותר מלראות את הבית אליו חסכתם והשקעתם כל כך הרבה זמן וכסף רוקם עור וגידים, מצד שני אין דבר מבאס יותר מלראות תקלות למרות הסכום הגבוה שהשקעתם. אחד העניינים המסובכים יותר בשלבי בניית הבית הוא שלב יציקת בטון למשקוף. למה שלב זה כל כך מסובך? מהי החשיבות שיש למשקוף הבית וכמה זה עולה לי?

יציקת בטון למשקוף

החשיבות שיש בתהליך עבודה זה

למה דווקא יש ליצוק בטון למשקוף הדלת? למה לא להיעזר בגבס או כל חומר אחר…? תחילה נדגיש כי אחד המקומות הרגישים ביותר של הבית הוא הדלת, במיוחד כאשר מדובר על נכס חדש שעוד לא הובילו אליו את תכולת הבית. משקוף הבית תורם ליציבות הדלת וכמו כן לחוסן הדלת בכל ענייני המעבר. עם זאת, עובי לא מתאים לסוג הדלת או לגודלה יכול להשפיע על איכות החוסן של משקוף הבית. לכן, תהליך זה חייב להתבצע על ידי איש מקצוע אשר מכיר את המידות הנכונות ליצירת יציקת בטון למשקוף באופן מקצועי ועמיד.

תהליך עבודה

דבר ראשון שעל בעל המקצוע לעשות לפני שהוא מתחיל בעבודה הוא לבצע מדידות של גובה, רוחב ועובי. לאחר מכן, בהתאם לגובה המשקוף יש לחלק את משטח העבודה לרבעים, ליצור את המסגרת המתאימה. יש ליצור את הסימונים מתאימים לעבודה בשני הצדדים. המסגרת למעשה מכונה גם "תופסנות", תפקידה של המסגרת היא לתחום את היציקה, לאורך כל המסגרת ישנם חיזוקים, סגירה של לוח באמצעות שני קרשים, חוט שזור אשר יכול לעמוד בעומסים שיוצר הבטון משני הצדדים. יציקת הבטון מגיעה מלמעלה באמצעות מכשור ייעודי, בהתחלה שופכים בטון לגובה של רבע, מוודאים שאין תקלות וממשיכים לרבע הבא, כך מבצעים כל פעם בדיקה על לסיום העבודה.

מה המחיר של יציקת בטון למשקוף?

מחיר העבודה משתנה בהתאם לסוג הפרויקט. כמו שבוודאי אתם יודעים לא כל בית מחזיק באותה דלת. לרוב המחירים משתנים בהתאם לרוחב הדלת, האם מדובר על דלת בודדת או כפולה, ולעובי יציקת הבטון הנדרשת (לפחות 10 ס"מ). המחיר אינו נקבע לפי מ"ר אלא לפי פרויקט ברוב המקרים. המחיר נע בין 450 ש"ח ועד 700 ש"ח, לעיתים ניתן לראות כי המחיר נקבע כחלק מכל פרויקט בניית הבית.

יציקת בטון למשקוף לא חייבת להיעשות רק בשלבי הקמת הבית, היא חלק בלתי נפרד מכל שיפוץ ורענון אשר תרצו לעשות. כמו כן, ישנם עיצובים שונים ומודרניים אשר ישרתו את עיצוב חלל הבית, ניתן לבחור בחיפויים או עיצובי בטון נקי. כמו כן, כאשר יש לכם בטון מוחלק בבית אין דבר שאדריכל לא יוכל לעשות בכדי להפוך את הנקודה הזאת לעיצוב מרשים ומושך לכל עין. אל תתפשרו על איכות העבודה כאשר מדובר בפרויקט זה, ישנה חשיבות בכל שלב בתהליך, וכל נקודה אותה עברנו, לא יהיה ניתן לחזור אליה.

מדוע חובה איש מקצוע לעבודה כזאת?

נדרש ידע וניסיון רב כדי להגיע לתוצאות מדויקות בהכנת משקוף בטון. מדובר על יציקה אשר יש לה השלכות רבות לגבי היום יום שלכם. לכן, אנו מדגישים ואומרים שחובה להיעזר באיש מקצוע, אין לבצע עבודות כאלה באופן עצמאי. יותר מזה, אנו ממליצים לכם לבחור בקפידה את אנשי המקצוע אשר ישרתו אתכם בתהליך זה, מדובר על תהליך בו ניתן לטעות בקלות, גם אם אתה בעל מקצוע מורשה. כאשר אתם בוחרים איש מקצוע לעבודה כזאת, וודאו כי מדובר על בעל מקצוע עתיר ניסיון וידע בתחום הזה.

יציקת בטון למשקוף
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!