כמה עולה מודד מוסמך

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לא כולם יודעים את זה, אבל אחד מבעלי המקצוע החשובים, אם לא החשוב ביותר (על פי דעתם של חלק מהמעורים בדבר), הוא מודד מוסמך. המודד המוסמך הוא אחד הראשונים שנכנס לפרויקט כדי להתחיל לעבוד עליו. תפקידו הוא קריטי והוא ישפיע בצורה דרסטית על כל התכנון של אדריכל הפרויקט וכמובן שגם על מהלכי הבניה של הקבלן שמבצע את העבודות בשטח ומסמתמך באופן חד משמעי על המודד. כולם מבצעים את העבודה על פי ניתוח השטח הראשוני שיצר המודד עבור כל בעלי המקצוע שעתידים להיכנס לפרויקט. 

מה עושה המודד המוסמך? 

המודד מבצע בכל פרויקט ארבע מדידות שונות בשלבים כאלו ואחרים של הפרויקט ותהליך הבניה. המדידה הראשונית נעשית עבור האדריכל שאמור לתכנן את הבית החדש, את השיפוץ המתוכנן או כל דבר בסגנון הזה. התוכניות של הבית נקראות גרמושקה בשפה המקצועית. בגלל שתוקף המדידה הוא רק חצי שנה מיום ביצועה, מומלץ לעשות אותה רק לאחר שכבר שכרתם את שירותיו של אדריכל ואתם לא מתכוונים להתמהמה עוד בשלב החיפוש שיכול לקחת זמן מה. 

כמה עולה מודד מוסמך?

 המחיר של שירותיו של המודד נמדד בעיקר על פי הזמן אותו יאלץ להשקיע המודד במדידת הבית וכמובן בניתוח של הנתונים לאחר המדידה כאשר שעה של מודד נעה בדרך כלל בין 250 ש״ח לבין 300 ש״ח. ככלל רצוי לסגור עם המודד מבעוד מועד לפני תחילת הפרויקט את המחיר עבור ארבעת המדידות אותן יש לבצע כאשר במידה ויהיה צורך בעוד מדידות לקבוע גם את המחיר שלהן. בדרך כלל המחיר של ארבעת המדידות ינוע בין 4500 ש״ח לבין 6000 ש״ח, תלוי כמובן בסוג ובגודל הפרויקט.

כיצד נבחר מודד מוסמך?

אם עוד לא הבנתם את המסר, תפקידו של המודד המוסמך במהלך פרויקט הוא קריטי ביותר ואסור לנו להתפשר על איש מקצוע בשום אופן. חשוב מאד שנהיה עם יד על הדופק בכל מה שקשור לבחירת מודד. הדבר הראשון שצריך לבדוק זה האם המודד שבחרתם נמצא באיגוד המודדים ויש לו רישיון מודד. אם אין לו את אחד מהדברים האלו אתם יכולים להגיד לו שלום ולהתראות ויפה שעה אחת קודם.
ככה אנחנו יכולים לדעת אם המודד הוא מקצוען ולא 'חאפר' שבא לעשות עלינו סיבוב, כי החברים באיגוד המקצועי עורכים כנסים באופן קבוע, לומדים דברים חדשים ומשתפים מידע, וכמו כן מוודאים שהרמה נשארת זהה ותקינה. ומלץ לשוחח עם האדריכל שלכם לפני שאתם בוחרים מודד שכן אדריכלים רבים וכך גם קבלנים רבים מכירים מודדים מפרויקטים אחרים אותם ביצעו.

לעיתים קרובות נרקמות מערכות יחסים מקצועיות טובות בין בעלי המקצוע האלו שצריכים לעבוד בשיתוף פעולה צמוד בחלקים נרחבים של הפרויקט ולכן כדאי גם לבדוק אם ניתן לקבל המלצה מהם על בחירת המודד שיעבוד בפרויקט שלנו. דרך נוספת לבחירת המודד היא באמצעות המלצות באינטרנט שכן כיום ישנם אתרים רבים בהם יש המלצות וציונים לבעלי מקצוע שונים כמו גם למודדים.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!