מהו החוק לשיפוץ בניין משותף 

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

איזה בניינים בישראל צריכים שיפוץ? 

רוב הבניינים במדינת ישראל הם בניינים ישנים אשר מצריכים שיפוץ חיצוני של הבניין. שיפוץ זה לרוב נעשה מסיבות שונות ומגוונות אשר כוללות בין היתר ברזל חשוף עם חלודה שמפוצץ את הטיח בבניין, עמודים אשר הטיח בהם מתפוצץ, סדקים שונים לאורך מבנה הבניין אשר גורמים לחדירת מים, כשלים באיטום ועוד. באמצעות חוק שיפוץ בניין משותף ניתן לבצע שיפוץ בניין משותף ולפתור את הבעיה ללא כל בעיה.

מהו חוק שיפוץ בניין משותף?

חוק שיפוץ בניין משותף עם חברת אורגד מבנים הוא שנועד לקבל החלטה משותפת של בעלי הדירות לגבי ביצוע שיפוץ חיצוני לבניין משותף. על מנת לבצע את השיפוץ יש צורך בהצבעה בהתאם לפרוטוקול החלטות הבניין המשותף, בה דיירי הבניין מתכנסים באסיפת דיירים לגבי עניין השיפוץ החיצוני של המבנה, במהלך הישיבה יש להסביר לדיירי הבניין על הסיבות לשיפוץ בניין משותף. על מנת לבצע את שיפוץ הבניין יש צורך ברוב של 51% – 70% (תלוי בסוג השיפוץ אותו רוצים הדיירים לעשות)על מנת לקבל החלטה וניתן לחייב את שאר בעלי הדירות אש מתנגדים לביצוע להשתתף בפרויקט.

כיצד חוק שיפוץ בניין משותף בא לטובת דיירי הבניין?

באמצעות חוש שיפוץ בניין משותף ניתן לבצע שיפוץ לבניין המשותף למרות התנגדות של כמה שכנים. החוק בא לטובת דיירי הבניין אשר שהם רוב הדיירים שמעוניינים בשיפוץ הבניין. באמצעות חוק שיפוץ בניין משותף ניתן לבצע שיפוצי בניין חיצוניים שישפרו את איכות הדיירים בבניין וכן יגרמו לבניין להיראות אסתטי לעניין שיפוץ בניין משותף.

חשיבותו של חוק שיפוץ בניין משותף

באמצעות חוק שיפוץ בניין משותף ניתן לשפץ את בניין כפי שרוב השכנים מעוניינים. חוק שיפוץ בניין משותף דואג לכך שהמתנגדים לא יוכלו למנוע את שיפוץ הבניין המשותף. על מנת לקבל החלטה על שיפוץ הבניין שכוללת בין היתר שינוי חזיתות של המבנה והחלפת גמר שיפוץ לגמר שיש איכותי יותר יש צורך ברוב של 75%. כמו כן, ניתן לחייב את המתנגדים לשיפוץ בעלות חידוש הטייח וגמר שליכט הצבעוני. כלומר המתנגדים משלמים את עלות השיפוץ היחסי של הטייח וגמר שליכט צבועי ואילו שאר הדיירים אשר מעוניינים בשאר פעולות השיפוץ שכוללות בין היתר חיפוי שיש משלמים את חלקם ואת החלק היחסי של עלות ביצוע חיפוי השיש. בהתאם לחוק שיפוץ בניין משותף כולם יוצאים נשכרים  מהשיפוץ גם הדיירים שמעוניינים בשיפוץ וגם הדיירים שלא מעוניינים בשיפוץ.

האם חוק שיפוץ בניין משותף מתאים לשימוש תמיד?

חוק שיפוץ הבניין המשותף מתאים למצבים בהם יש לנו התנגדות של כמה שכנים לביצוע שיפוץ, כאשר רוב השכנים בעד השיפוץ. במקום לגרום למניעת השיפוץ באמצעות החוק השכנים מחויבים להשתתף בשיפוץ הבניין בחלק יחסי של השיפוץ. כך שהודות לחוק השיפוץ ניתן לבצע את השיפוץ הרצוי לבניין גם שיש שכנים מתנגדים שלא מעוניינים בו. לכן אם יש לכם שיפות בניין בזמן הקרוב והשכנים שלכם מתנגדים לו, חשוב שתעדכנו אותם בחוק שיפוץ בניין משותף.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!