הכירו את חברת יורוסטייל: עבודות אלומיניום

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אלומיניום וורקס היא המובילה העולמית בייצור פרופילי אקסטרוזיה מאלומיניום. פרופילי שחול מאלומיניום משמשים ליצירת מגוון רחב של מוצרים, מצורות פשוטות ועד עיצובים מורכבים. מגוון המוצרים שלהם כולל קירוי, פרופילי חלונות ודלתות, חיפויים, מרזבים וצנרת, אדנים ושוליים. החברה מציעה גם מגוון רחב של צורות סטנדרטיות בצורת פרופילים מבוססים הזמינים לשימוש עם חומרים אחרים או כצורות חתוכות לאורך. מגוון המוצרים שלהם כולל קירוי, פרופילי חלונות ודלתות, חיפויים, מרזבים וצנרת, אדנים ושוליים.

אלומיניום וורקס היא הספקית המובילה של אלומיניום, וסגסוגות עם ביצועים גבוהים וסגסוגות מיוחדות.

החברה מספקת מגוון רחב של מוצרים הכוללים:

– פרופילי אקסטרוזיה מאלומיניום

– שחוליות אלומיניום ליישומים אדריכליים

– אקסטרוזיות אלומיניום ליישומי תחבורה

– אקסטרוזיות אלומיניום מדויקות

– שחול אלומיניום מדויק עם דפוסי חורים

אלומיניום וורקס היא חברת ייצור שבסיסה בארצות הברית.

אלומיניום וורקס היא חברת ייצור הממוקמת בארה"ב. הם מתמחים בתכנון, פיתוח וייצור מוצרי אלומיניום עבור יישומים מסחריים וצבאיים כאחד.

חלק מהמוצרים שלהם כוללים:

• פח אלומיניום

• אלומיניום מבני

• עבודות אדריכלות בהתאמה אישית

אלומיניום היא יצרנית חלונות ודלתות אלומיניום.

עבודות אלומיניום היא חברה המייצרת חלונות ודלתות אלומיניום. הוא הוקם בשנת 1959 על ידי רון הריסון, שרצה לחמם את בתיהם של אנשים במהלך החורף. חברה זו מעסיקה אנשים רבים שעובדים קשה כדי לספק פתרונות בעלות עבור הלקוחות שלהם. חלונות אלומיניום עשויים מיריעות מתכת אלומיניום המגולגלות לשחול מסגסוגת אלומיניום עם אפשרויות ציפוי שונות, בהתאם לסוג דרישות היישום. אלה נחתכים לאחר מכן לצורות מידות ויוצרות ליחידות חלונות או דלתות לפני אריזות המשלוח. לחלונות יש דירוג ביצועים תרמיים, שהוא שיעור איבוד החום דרך החלון בתנאים מבוקרים בהתאם ל-ASTM E989-04 "שיטות בדיקה סטנדרטיות לקביעת שיעור אובדן חום דרך

אלומיניום וורקס היא חברת טכנולוגיית תוכנה לניהול פרויקטים שבסיסה בניו דלהי, הודו. החברה מספקת בעיקר פתרונות ניהול פרויקטים לחברות בענפי הבנייה וההנדסה.נכון לשנת 2017, לחברה יש למעלה מ-30,000 לקוחות ברחבי העולם, כולל Tata Steel, Jubilee Group ו-Larsen & Toubro. החברה פועלת בעיקר בצפון אמריקה, אירופה ומדינות אסיה כמו בנגלדש וויאטנם.

אלומיניום וורקס היא חברה בבעלות אוסטרלית המספקת מוצרי אלומיניום ברחבי אוסטרליה כבר למעלה מ-30 שנה. הם אחד הספקים הוותיקים ביותר של מוצרי אלומיניום באוסטרליה. אלומיניום וורקס נוסדה בשנת 1983 כדי לתת מענה לצרכים של לקוחות שעדיין ייצרו דברים כמו גלגלים, מרכבי רכב, גגונים ומרזבים עבור המוצר המוגמר שלהם. הם גדלו באופן דרמטי במהלך 30 השנים האחרונות כדי להיות מסוגלים לספק כל מיני פריטים לכל כך הרבה תעשיות שונות – מבנייה ועד רכב וריהוט.

חלונות אלומיניום עובדים היטב עבור בנייני מגורים ומסחר כאחד. הם מציעים הרבה יתרונות כגון:

– עמיד

– חסכון באנרגיה

– תחזוקה נמוכה

– ידידותי לסביבה

חלונות אלומיניום הם אחת האפשרויות הטובות ביותר בכל הנוגע ליעילות אנרגטית. הם מספקים בידוד תרמי מצוין והם יעילים כמעט פי שניים במניעת חדירת אוויר בהשוואה לחומרי חלונות אחרים. חוץ מזה, אלומיניום הוא גם מוצר ידידותי לסביבה, וזו הסיבה שהוא הופך במהירות לאחד מחומרי החלונות הפופולריים ביותר.

חלונות אלומיניום הם בחירה פופולרית מכיוון שהם זולים יותר, עמידים יותר ובעלי תכונות תרמיות טובות יותר מחלונות PVC או עץ. אלומיניום היא מתכת קלה המציעה גמישות משמעותית הנובעת ממשקלו הנמוך של החומר. חלונות אלומיניום בנויים בדרך כלל להיות חזקים, עם מסגרת אלומיניום שיכולה לעמוד במשקלים של עד 20 טון למ"ר. חוזק מבני זה בשילוב עם המשקל הנמוך של האלומיניום הופך אותו לחומר מושלם עבור מרחבים גדולים של חלונות כמו שנמצאים בבניינים מסחריים ודירות גבוהות כמו גם חללי אטריום בבנייני מגורים.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!