פרגולות מעץ הכי מתאימות לקיץ

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

פרגולות מעץ הינן פתרון מושלם להצללה בימי הקיץ. הן בעלות מראה ועיצוב מרשים ומהוות הצללה איכותית ובעלת צביון ייחודי לחצר הבית, למרפסת או למקום הנדרש. ניתן למצוא אותן במגוון צבעים וסוגים שונים. ההצללה חיונית ביותר לימי הקיץ החמים וגם לימות החורף. מאד נעים לשבת בחצר הבית ולהנות מהמרחב החיצוני והפרטי של הבית. כאשר יש חיפוי של פרגולה ניתן לעשות זאת בכל שעה ובכל עונה.

בימי קורונה וגם בימים של שגרה רגילה הצורך בשימוש במרחבים החיצוניים הפרטיים של הדירה הינה חיונית ומאד נדרשת. בעקבות הסגרים וההגבלות שהציבור עבר בתקופות האחרונות הצורך במרחב חיצוני המהווה מפלט מהזמנים בהם נמצאים בפנים הבית הפך לצורך נדרש וחשוב מאין כמוהו. הצרכנים למדו לעשות שימוש במרפסות ובחצרות ואלו קיבלו שימושים נוספים ואיכותיים ממה שהיה נהוג בעבר.

פרגולות מעץ מה הם הסוגים הקיימים?

  • פרגולות מעוצבות
  • פרגולות תלויות
  • פרגולות בצבעים שונים
  • פרגולות אטומות 
  • פרגולות של קורות עם רווחים המאפשרות אוורור

אלו רק חלק מהמגוון הרחב והמרשים של פרגולות עץ שניתן למצוא. בנוסף ישנן חברות או אומני עץ אשר יוכלו לספק גם דקים מרשימים בגדלים שונים וסגנונות ייחודיים אשר ישדרגו את נאות הגינה או המרפסת החיצונית.

https://alum-pergola.co.il  המרכז לפרגולות אלומיניום 

מחירי הפרגולות נוחים וסבירים וניתן אפילו למצוא מבצעים אשר יתחילו במחיר נמוך ביותר כגון 350 ₪ למטר. המחירים יעלו בהתאם לסוג העבודה המתבקשת, סוג העץ, איכות וטיב הפרגולה.

ניתן למצוא את מגוון האפשרויות באתרי החברות השונות. החברות יספקו תמונות ואינפורמציה רחבה על הסוגים הקיימים במשק. כמו גם על טווחי המחירים והנראות. מוטב לבחור חברה בעלת שנות ותק וניסיון אשר יכולה לספק עובדים מקצועיים ואיכותיים. חברה אשר תוכל לספק דוגמאות שונות של עבודות שסיפקה על מנת שניתן יהיה להתרשם. כדאי לברר בנוסף לכך האם קיימות המלצות לחברה.

מוטב לוודא את זמני האספקה וההתקנה, איזו תחזוקה יש לבצע ובאילו מרווחי זמן. כמו גם לבחון את רמת השירות, האמינות והמקצועיות. לאחר בדיקה מקיפה מומלץ לבצע את ההזמנה בהקדם האפשרי על מנת לאפשר התקנה במועד קצר ביותר בשל הביקוש העולה בזמנים אלו.

קיימים סוגי עץ שונים לפרגולות ושלושת הסוגים העיקריים הם:

  • פרגולות מעץ אלון
  • פרגולות טיק
  • פרגולות מאורן

ניתן להשיג גם פרגולות מסוגי עץ נוספים תלוי במחיר ובאפשרויות. 

לקראת הקיץ שכבר הגיע והולך עוד להתחמם מוטב למהר ולבצע את ההזמנה על מנת להיות ערוכים לימות החום.  פרגולות מעץ יהוו פתרון אידיאלי ביותר בעבור הקיץ אשר יספקו הצללה איכותית ומרשימה ביופייה וסגנונה. פרגולת עץ בעלת מראה ייחודי מהווה אלטרנטיבה ייחודית בסגנון אישי כפרי ומסוגנן למי שאינו מתחבר למראה חדשני ומתכתי. העץ מאפשר עיצוב חם וביתי ונותן תחושת חופש נעימה ואוורירית.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!