קבלן בטון מוחלק בשוהם

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

 

קבלן בטון מוחלק בשוהםייתכן שזאת הפעם הראשונה בה אתם שומעים או אולי שוקלים את האפשרות ליישום של בטון מוחלק בביתכם, אבל לא מדובר בתחום חדש כלל וכלל. בטון מוחלק משמש כבר עשורים שלמים לבניית ריצוף בטון במפעלים וגם במרחב הביתי אפשר למצוא בתים בני עשורים שלמים שנבנו עם ריצוף בטון מוחלק. אלא שבשנים האחרונות נכנס הבטון המוחלק אל לב הקונצנזוס העיצובי בעולם עיצוב הפנים והיכולות הקיימות היום הן מתקדמות הרבה יותר מאשר היו בעבר ולא רק לפתרונות ריצוף בטון. אז מהם חלקי הבית בהם תוכלו ליישם בטון מוחלק? מהם היתרונות של בטון מוחלק על פני פתרונות אלטרנטיביים? האם בטון מוחלק יכול לשמש גם לצרכי חיפוי קירות? מי מבצע עבודות בטון מוחלק – האם קבלן הבניין וקבלן השיפוצים או שישנו קבלן ייעודי המתמחה בתחום ספציפי זה? איך נכון לבחור קבלן בטון מוחלק בשוהם? את התשובות לשאלות אלו תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מהו בטון מוחלק ולאילו משימות בנייה הוא מתאים?

בטון מוחלק, ממש כפי שהוא נשמע, הוא בטון שעובר תהליך של החלקה. החלקה זו מיועדת לאפשר שימוש בבטון כחלק מהגמר של המבנה, בין שמדובר ברצפת בטון בגימור נמוך במפעל ייצור ובין שמדובר במשטח בטון חלק ברמת גימור גבוהה מאוד בבית פרטי. כאמור, הפתרון של בטון מוחלק הוא אינו פתרון חדש, אך בשנים האחרונות פותחו יכולות מתקדמות מאוד בתחום זה, שמאפשרות ליישם את הבטון המוחלק במגוון רחב של יישומים ברחבי הבית. היישום הבולט ביותר של בטון מוחלק הוא בריצוף ביתי. במקרה זה מבוצעת יציקה של בטון בכל רחבי הבית ומייד לאחר היציקה מבוצעת החלקה גסה ויישור של הבטון ולאחריה החלקה עדינה של הבטון לרמה של משטח דחוס, אחיד וחלק לחלוטין. בטון מוחלק לריצוף ביתי הוא משטח ישר פלס בעל דחיסות מלאה ללא חורים זעירים ועליו מיושמת שכבת הגנה פולימרית, ששומרת על הבטון, מגנה עליו מפני שריטות ושחיקה וכמובן מעניקה לרצפה ברק בוהק ויוצא דופן.

יחד עם זאת, קבלן בטון מוחלק בשוהם יודע לבצע מגוון רחב של משימות נוספות באמצעות בטון מוחלק, ובכלל זה בניית מכלולים קבועים ואפילו חיפוי קירות. בהיבט זה חשוב להדגיש כי בטון אינו מתאים במיוחד לחיפוי חוץ של מבנים, שכן הבטון הוא חומר חזק אך בעל עמידות נמוכה בפגעי מזג האוויר. ביישום של חיפוי בטון במעטפת החוץ של המבנה, תעמוד שכבת המגן שלו למבחן קבוע ותדרוש תחזוקה רבה מאוד על מנת לשמר את הקיים. חיפוי באמצעות בטון מוחלק הוא פתרון שמתאים במיוחד לחיפוי פנים ובתחום זה תוכלו ליצור מרחב בעיצוב יוצא דופן באמצעות חיפויי בטון בלבד, או בשילוב עם פתרונות חיפוי נוספים. גם במקרה זה מדובר על בטון שעובר תהליך של החלקה עדינה, ברק בוהק ושכבת מגן.

 

קבלן בטון מוחלק בשוהם – עיצוב בטון מוחלק

קבלן בטון מוחלק בשוהם המלצותאחת הסיבות המרכזיות שבגינן הפך הבטון המוחלק לפתרון אטרקטיבי ופופולארי בפרויקטים של עיצוב פנים, היא יכולת העיצוב של בטון מוחלק. קבלן בטון מוחלק בשוהם יודע לא רק ליצוק את הבטון ולהחליק אותו, אלא גם להעניק לו את המראה המדויק שאותו אתם מחפשים. כך למשל, לאחר יציקת הבטון, ניתן ליישם עליו שכבת בטון דק שבה מעורבבים גוונים הנמשחים על גבי הרצפה בכל דוגמא שאתם יכולים להעלות על דעתכם. עיצוב בבטון מוחלק אמנם לא נועד ליצירת עיצובים מדויקים עם דוגמאות גרפיות בעלות גבולות ברורים, אך בכל הקשור לעיצוב מופשט, מדובר באחד הפתרונות המעניינים והמרתקים ביותר. כך למשל, תוכלו לבצע רצפת בטון מוחלק בביתכם ולשלב בתוכה כל גוון שתרצו עבור הרצפה כולה בנוסף למשיחות של גוונים נוספים, בתצורות זורמות, מעוגלות ומסולסלות. כמו כן, ניתן לבצע דוגמאות מורכבות ומדויקות יותר, אם כי התהליך מורכב יותר, יקר יותר וגם לא כל קבלן בטון מוחלק בשוהם יודע להציע את האופציה הזאת.

מה שחשוב לדעת בהיבט זה הוא, שבטון מוחלק לצרכי עיצוב לא דומה בשום דבר לבטון שאתם רואים לאחר סיום שלב השלד של מבנה. הבטון המוחלק מעובד עד קבלת שכבה אחידה, צפופה, דחוסה ומיושרת לחלוטין. ניתן כמובן ליישם אותו בטופוגרפיה מועדפת עליכם מעבר לטופוגרפיה המיושרת לחלוטין, אך הכל בצורה מכוונת ומתוכננת מראש. כמו כן, כאמור, תוכלו לעצב את הבטון בכל גוון שתרצו ועם דוגמאות מרהיבות ביופיין, שהופכות אותו גם לריצוף מיוחד וגם לפתרון חיפוי שניתן להתאים לכל מרחב עיצוב בכל סגנון עיצוב.

 

על מה חשוב להקפיד לאחר יישום בטון מוחלק בבית?

בטון מוחלק הוא משטח עמיד מאוד ויחד עם זאת, כדי לשמר את המראה המקורי שלו לאורך זמן, מומלץ לבצע תחזוקה קבועה של הבטון, גם זאת באמצעות קבלן בטון מוחלק בשוהם. תחזוקה זו נועדה בעיקרה לחידוש שכבת המגן המיושמת על גבי הבטון. הבטון עצמו הוא חומר רגיש מאוד ללחות ולכן חשוב מאוד שהוא יהיה מבודד לחלוטין ואטום לחלוטין ממרחב החוץ המקיף אותו. לשם כך מיושם על גבי הבטון חומר אקרילי ייעודי, שמעניק לו את הברק הבוהק וגם מספק לו הגנה קשיחה מפני שריטות, חבטות וכמובן חדירת מים. את השכבה הזאת מומלץ מאוד לחדש אחת למספר שנים לפי הוראות הקבלן שמבצע עבורכם את העבודה. הזנחה של נושא התחזוקה יכולה להוביל להיווצרות חרירים זעירים שדרכם יחדרו מים, גם אם במידה מועטה מאוד, ויגרמו לנזקי בטון קטנים ברחבי הבית. תופעות אלה מופיעות אמנם אחרי שנים רבות ואין מצורך לתחזק את רצפת הבטון בכל שנה, אבל אם אתם מקבלים עצת תחזוקה מאותו קבלן בטון מוחלק בשוהם, שעשה עבורכם את העבודה, אתם בהחלט רוצים לפעול על פי עצה זו ולהקפיד על חידוש שכבת המגן במועד המתאים. תיקוני בטון שנגרמו בגלל נזקים לשכבת הבטון הם נזקים שכבר קשה יותר ויקר יותר לתקן וגם לא תמיד ניתן להחזיר את המצב לשלמות.

 

קבלן בטון מוחלק בשוהם – איך נכון לבחור את קבלן הביצוע לבטון מוחלק?

קבלני בטון מוחלק בשוהםאז הדבר הראשון שאתם רוצים לדעת בנושא זה הוא, שבטון מוחלק הוא תחום מקצועי הדורש התמחות מקצועית גם בהיבט של ידע מקצועי וגם בהיבט של ציוד מקצועי. את ההתמחות הזאת לא מחזיקים מרבית הקבלנים וקבלני השיפוצים ולכן, אם אתם רוצים ליישם בטון מוחלק בביתכם, אתם רוצים לעשות זאת בסיוע קבלן בטון מוחלק בשוהם, קבלן שמתמחה ספציפית בתחום זה ושגם מחזיק בהתמחות ספציפית לעבודות בטון מוחלק במרחבים ביתיים. כאמור, בטון מוחלק הוא אינו פתרון ריצוף חדש וקיים כבר עשורים רבים בענף התעשייה. ישנם קבלני בטון מוחלק שמשרתים בעיקר את התעשייה ורגילים לסטנדרטים נמוכים יחסית לאלו הנדרשים במרחב הביתי. על כן, חשוב שקבלן הבטון המוחלק שאותו אתם שוכרים לא רק יכיר את תחום הבטון המוחלק, אלא גם יהיה בעל ניסיון מקצועי רב עבודות בטון מוחלק במרחב הביתי, בהתאם לסטנדרטים המצופים בעבודות אלה.

מאחר ומדובר בתחום מקצועי שלכם אין שום רקע או היכרות עימו, הדרך הטובה ביותר למצוא קבלן בטון מוחלק בשוהם, עליו אתם יכולים לסמוך את ידיכם, היא באמצעות המלצות וחוות דעת מקצועיות. המלצות תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה, שכנים, קולגות ומכרים והיום, בזכות הפופולאריות לה זוכה ריצוף הבטון המוחלק, סביר להניח שתוכלו למצוא כמה וכמה המלצות כאלה. יחד עם זאת, ההמלצות הטובות ביותר שתוכלו להשיג הן דווקא בתצורה של חוות דעת מקצועיות. חוות דעת מקצועית היא המלצה שאתם מקבלים מאיש מקצוע שעובד עם קבלני בטון מוחלק ביום יום: מהנדסי בניין, אדריכלים, מעצבי פנים ואפילו ספקי בטון – כל אלה מכירים כמה וכמה קבלני בטון מוחלק, מכירים את צורת העבודה שלהם ולרוב גם התנסו בעבודה ישירה מולם. המלצה על קבלן בטון מוחלק בשוהם שאתם מקבלים מאיש מקצוע כזה, יכולה להעניק לכם את כל מה שאתם מחפשים כדי לעשות את הבחירה הנכונה מבחינתכם ובלבד, שאתם סומכים לחלוטין על איש המקצוע שנותן לכם את חוות הדעת המקצועית הזאת.

לעניין המחיר בהחלט מומלץ לבצע השוואת מחירים ופערי המחירים יכולים להיות משמעותיים בין הקבלנים השונים. יחד עם זאת, לחלוטין לא מומלץ לבחור את ההצעה הזולה ביותר וגם לא לבסס את ההחלטה על סוגיית המחיר בלבד. נסו למצוא את האיזון בין ההמלצות, חוות הדעת המקצועיות, ההתרשמות האישית שלכם והמחיר – הדבר החשוב הוא למצוא קבלן בטון מוחלק בשוהם שיודע להציע לכם את האיזון הטוב ביותר בין כלל הפרמטרים הללו ולא את הקבלן הזול ביותר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

קבלן בטון מוחלק בעומר

  ייתכן שזאת הפעם הראשונה בה אתם שומעים או אולי שוקלים את האפשרות ליישום של בטון מוחלק בביתכם, אבל לא מדובר בתחום חדש כלל וכלל.

קבלן בטון מוחלק בחריש

  ייתכן שזאת הפעם הראשונה בה אתם שומעים או אולי שוקלים את האפשרות ליישום של בטון מוחלק בביתכם, אבל לא מדובר בתחום חדש כלל וכלל.

קבלן בטון מוחלק בתל-אביב

  ייתכן שזאת הפעם הראשונה בה אתם שומעים או אולי שוקלים את האפשרות ליישום של בטון מוחלק בביתכם, אבל לא מדובר בתחום חדש כלל וכלל.

קבלן בטון מוחלק ביפו

  ייתכן שזאת הפעם הראשונה בה אתם שומעים או אולי שוקלים את האפשרות ליישום של בטון מוחלק בביתכם, אבל לא מדובר בתחום חדש כלל וכלל.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!