מודד באתרי בנייה- למה הוא נחוץ כל כך?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מודד מוסמך הוא איש מקצוע שיש לו את הידע והכישורים למדוד את הקרקע, המבנים והמבנים האחרים. יש להם גם את הזכות החוקית לעבוד באתר הבנייה. המודד יוכל לספק לך דוח מלא של כל המבנים בקרקע שלך. דוח זה יכלול את כל המדידות, הגבולות, הקלות והפלישות. המודד יוכל גם לקבוע סיכונים פוטנציאליים עבור הנכס או הבניין שלך.

מודד מוסמך הוא אדם שהוכשר והוסמך למדידה מדויקת של קרקע, מבנים ומבנים אחרים. תפקידו של מודד כולל לקיחת מדידות, יצירת מפות וביצוע מדידות לשימוש בפרויקטי בנייה. הכישורים הנדרשים למודד משתנים בהתאם לסוג העבודה שהוא עושה. מודד הוא איש מקצוע שאחראי על בדיקה והערכת אתרי בנייה. תחומי אחריותו של מודד כוללים בדיקת האתר, קביעת השינויים הנדרשים ומתן המלצות ללקוחות. הם גם מבטיחים שהבניין עומד בכל תקני הבטיחות והתקנות. מודד הוא מי שאחראי לוודא שהמידות של אתר בנייה מדויקות. הם גם דואגים שהאדמה תהיה מישורית ושטוחה, ומסמנים כל גבולות. מודד מוסמך יבין את טכניקות המדידה, העקרונות והפרקטיקות.

להלן כמה מהדברים שמודד עושה:

  • הם מודדים אתרי בנייה כדי לוודא שהם מפולסים, מרובעים ומכוונים במדויק לכיוונים הקרדינליים.
  • הם בודקים אם יש מכשולים כגון עצים או עמודי שירות שעלולים להפריע לתוכניות הבנייה.
  • הם מאמתים קווי נכס באמצעות ציוד מדידה כגון תחנות כולל או מקלטי GPS.

מודד אתרי בנייה

מודד אתרי בנייה הוא מי שמסתובב באתר בנייה כדי לבדוק שהוא בנוי לפי התוכניות. מודד מוסמך יבין את הפרויקט ומה צריך לקרות בכל נקודת זמן נתונה. יהיה להם ידע טוב על החומרים המשמשים בבנייה וכיצד הם מורכבים. תפקידיו של מודד מוסמך יכולים לכלול בדיקה כי כל החומרים באתר מבוצעים, כי הושגו כל האישורים הנדרשים וכי אין סכנות בטיחותיות באתר. מודד מוסמך אחראי על מדידת וחישוב הקרקע ולאחר מכן ביצוע בדיקה בנכס. כמו כן, על המודד לאשר שהנכס מוכן לבנייה. המודד מספק דוח מפורט ללקוח על ממצאיו. דוח זה יכלול תיאור של הנכס, מיקומו, כל תשתית זמינה וכל שיקולים סביבתיים. הדוח כולל גם מידע על כמה יעלה לבנות על נכס זה או מה יעלה לקנות אותו מהבעלים או היזם הנוכחי.

מודד מוסמך לאתר הבנייה

נדרש מודד מוסמך לאתר הבנייה כאשר הפרויקט כולל שטחים רבים. מודד מוסמך יוכל למדוד ולמפות את הקרקע. הם גם יוכלו לוודא שמקום הבנייה בטוח עבור אנשים לעבוד בו. תפקידו של מודד מוסמך הוא לבדוק את אתר הבנייה ולוודא שהחברה עומדת בכל תקני הבטיחות. הם גם אחראים על שמירת הרישומים של אתר הבנייה. תהליך ההסמכה כולל אישורים, ניסיון ובחינה הבודקת את הידע של עקרונות ושיטות מדידה. לאחר הסמכה, מודד צריך לקבל הסמכה מחדש כל חמש שנים.

מי שאחראי על מדידת אתר בנייה נקרא מודד מוסמך. הם אחראים לבדוק את האתר ולוודא שהוא עומד בדרישות הקוד לפני שניתן לאכלו אותו. כמו כן, הם מוודאים כי הושגו כל האישורים הדרושים לפני שניתן לבצע כל עבודה באתר. המודד המוסמך גם יוודא כי כל השירותים הדרושים נמצאים במקום, כגון מים, גז, חשמל וביוב.

למידע נוסף ביקרו באתר בכתובת: top-surveyor.co.il

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!